eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySamochody elektryczne › Re: Samochody elektryczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne
    Date: Sun, 27 Nov 2022 13:13:34 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <tlvk9k$ptb$6@news.icm.edu.pl>
    References: <tliotp$2k0ta$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tlj4gn$ns6$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <tljtno$2l4vp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tlkav2$mn7$12$Shrek@news.chmurka.net>
    <tll8ud$3pb40$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tln1m1$el4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tln82m$rp67$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tlnb01$ltf$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tlo3rl$v0r7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tlpoj5$cjp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tlrcok$25dc9$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <tlrf9m$prj$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@4...com>
    <tlt9pd$s4q$1$cef@news.chmurka.net> <tlth7d$dln$1@news.icm.edu.pl>
    <638249f2$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <tlubmn$kbe$2@news.icm.edu.pl> <tlvj9h$14b0$1@gioia.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 27 Nov 2022 12:13:40 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="26539"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.5.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <tlvj9h$14b0$1@gioia.aioe.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2709068
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.11.2022 o 12:56, nadir pisze:
    > W dniu 27.11.2022 o 01:40, ii pisze:
    >
    >> To, że 20-letni samochód jest złomem to oczywista oczywistość.
    >
    > Żadna oczywistość, można i 2-3 letni samochód doprowadzić do stanu
    > złomowego. Wszystko zależy jak dbasz?
    > Mam jeden ponad 20-to letni samochód i drugi ponad 60-cio letni. Oba w
    > 100% sprawne i jeżdżące. No ten drugi czasem sprawia problemy niektórym
    > diagnostom, ale sprawny mechanicznie i technicznie jest. Problemem są
    > tylko koszty części, które są stosunkowo drogie w porównaniu do wartości
    > samochodu. I to jest powód, dla którego wielu użytkowników nie inwestuje
    > w swoje samochody i doprowadza je do stanu agonalnego.
    > Tylko, że ten medal ma dwie strony. Mam też nowsze samochody, oba z 2015
    > roku, i tam już części nie są tak drogie w porównaniu do wartości
    > samochodu, ale są już zauważalnie droższe od części do moich staruszków.
    > Dodatkowo jakość wykonania i naszpikowanie elektroniką powoduje, że
    > nowsze samochody zaczynają być w użytkowaniu i eksploatacji droższe niż
    > moje "złomki". Rachunek ekonomiczny jest więc taki, że utrzymanie
    > staroci jest tańsze niż nowinek, a dupę wożą tak samo jak te nowe.
    >

    Chodzi o to, że przeciętny samochód jest złomowany przed upływem 20 lat.
    A nie o to, że można, że ktoś. On po prostu nie dotrwa 20 lat. Dlatego
    nie bardzo istotną kwestią jest 8-letnia trwałość akumulatorów w
    elektryku, ale już brak ładowarki albo niespecjalnie tani prąd będą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: