    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Date: Mon, 6 Feb 2023 10:35:53 +0100

    To jest ciekawe zjawisko, bo jak zechcesz przestać parkować na publicznej wybudowanej
    i naprawianej za publiczne pieniądze ulicy, to
    ci zaraz każdy żont dopierdoli podatkiem od nieruchomości, podwyższoną stawką za
    wieczyste (lok. użytkowy), brakiem możliwości
    przekształcenia gruntu we własność ("niemieszkalny") i co tam jeszcze te sqrwysyny
    wymyślą (najlepiej dla żontu jakbyś miał garaż za
    który musisz im płacić, ale nie mógł do niego wjechać niczym, bo ani lpg, ani
    elektrykom, ani ropniakom, ani etylinie nie wolno - i
    mebli też nie możesz, bo to zmiana przeznaczenia ;)).
    Ale ja to rozumiem: ulice budują szwagrzy żontu i muszą z czegoś żyć, a mój garaż pod
    moim budynkiem wybrani przez mnie.

    -----
    > Przede wszystkim znaczna część mieszkańców miast nie ma garaży, więc jest to realny
    problem gdzie się