  • 1. Data: 2023-02-01 11:47:55
    Temat: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Piątkowo we środę :-)

    https://www.facebook.com/watch?v=2976105066029726

    T.

  • 2. Data: 2023-02-01 20:49:51
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: K <...@l...com>

    On 01/02/2023 10:47, T. wrote:
    > Piątkowo we środę :-)
    >
    > https://www.facebook.com/watch?v=2976105066029726
    >
    > T.

    hejter

  • 3. Data: 2023-02-01 22:03:46
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Wed, 1 Feb 2023 11:47:55 +0100, użytkownik T. napisał:

    > Piątkowo we środę :-)
    >
    > https://www.facebook.com/watch?v=2976105066029726
    >
    > T.

    Ciekawe po co podtykasz nam takie bzdety? Bo chyba nie sądzisz że to
    śmieszne?

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-02-01 22:21:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    dla 90% elektrycznych januszy to adekwatny przekaz ;-)

    Głupia elektryczna propaganda to i głupia reakcja ;-)

  • 5. Data: 2023-02-02 06:20:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-02-2023 o 22:03, Jacek pisze:

    > Ciekawe po co podtykasz nam takie bzdety?

    Jak to po co?
    Źle kupił, więc hajetuje elektryki, bo chciałby, ale.....
    Jak wszyscy hejterzy.

  • 6. Data: 2023-02-02 06:29:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 06:20, Cavallino pisze:

    > Jak to po co?
    > Źle kupił, więc hajetuje elektryki, bo chciałby, ale.....
    > Jak wszyscy hejterzy.

    Z tymi elektrofanbojami to trochę jak z audiofilami. Jak im tłumaczysz,
    że zmyślają to tłumaczą ci żebyś sobie kupił sprzęt za cenę kawalerki to
    zmienisz zdanie. I mają rację - jakbym kupił to też pewnie bym sobie
    tłumaczył, że słyszę bo przecież nie chciałbym żeby wyszło na to że
    jestem debilem. Tak samo jakbym kupił elektryka to pewnie by się
    okazało, że w zasadzie to ja szybko jeżdzić nie lubię, w trasy nie
    jeżdzę a jak już jadę to przeżywać rozkosze kulinarne na stacjach
    "benzynowych", a że wtopiłem kupę kasy to nawet dobrze - widać że mnie
    stać nie jakieś dziadowanie - i jeszcze mam na bilet na pędolino, żeby
    nie musieć tym elektrykiem nad morze jechać;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2023-02-02 09:07:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-02 o 06:29, Shrek pisze:

> [...]
    > stać nie jakieś dziadowanie - i jeszcze mam na bilet na pędolino, żeby
    > nie musieć tym elektrykiem nad morze jechać;)

    cała prawda całą dobę

  • 8. Data: 2023-02-02 09:13:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ps.

    audiofilskie kable analogowe to potrafię zrozumieć.
    Oczywiście w mojej głowie taki pomysł DYKWALIFIKUJE CENA ;-)

    Ale oni mają też audiofilskie kable CYFROWE ;-)

    i żeby być w temacie audiofilskie akumulatory zasilające l0(

    Tylko czekam aż się zaczną duskusje który elektryk jeździ bardziej
    AKSAMITNIE ;-)

  • 9. Data: 2023-02-02 09:23:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Śmiechłem, choć lepsze by było z tym gostkiem z Brazylii czy skąd on tam
    był, co z nim robią takie skecze ;)

    L.

  • 10. Data: 2023-02-02 12:58:23
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 02.02.2023 o 09:13, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Ale oni mają też audiofilskie kable CYFROWE ;-)
    >
    > i żeby być w temacie audiofilskie akumulatory zasilające l0(

    Najnowszy wymysł audiofili to audiofilskie routery, kable sieciowe
    mieli już wcześniej. I twierdzą że słyszą różnicę.
    Taki elektro kretynizm ale z dłuższa tradycją niż lobby wózków
    akumulatorowych.