  • Data: 2023-02-14 14:11:30
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przyznam, że moje kilkunastoletnie turbodiesle zawsze śmierdziały (jakby sadzą i
    tlenkiem węgla, wiem że oba bezwonne ale tym
    śmierdzi ;)) i uciekam czym prędzej (w garażu).
    Niczego nie wycinaliśmy.
    Ale najnowszego wieśwagena z blucośtam nie było czuć ani chu chu.

    -----
    > mędzy bajki można włożyć jak to w miastach dizlami śmierdzi.
    > Owszem jak staniesz za jakimś zepsutym to wali, natomiast nie ma mowy żeby tak po
    prostu waliło w całym mieście jak tu opisują.