  • 121. Data: 2023-02-27 19:37:35
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 27/02/2023 05:19, Cavallino wrote:

    > Wystarczy popatrzeć co i kogo cytujesz.
    > Więc jeśli to ma być alternatywa, to ja podziękuję.

    co cytuję? wrzuciłem jednego linka i napisałem że po prostu był to
    pierwszy link jaki wyświetliło google

    > Czyli kłamcom z internetu?
    > No właśnie - to nie jest alternatywa.

    dlatego kieruję się własnym zdaniem i jestem przeciwko lockdownom,
    maseczkom, programowalnej walucie czy jednemu rządowi światowemu - a
    wszystko powyższe niedawno było teorią spiskową

    > Nie wiem skąd pomysł, że coś zniknęło, nawet dziś.

    nagle nie trzeba o tym mówić, bo jest ciekawszy temat zastępczy, więc
    zniknęło. Równie dobrze mogło się w ogóle nie pojawić i ostatnie 3 lata
    żylibyśmy dokładnie tak jak wcześniej, gdy ten temat nie był
    najważniejszy. Wiem do czego dążysz - wirus nie zniknął, tylko idziemy
    za tym co się sprzedaje. Ja dążę do tego, że koronawirusy to nie nowość
    i gdyby nie 'sprzedaż' przez media nie byłoby pandemii

    > No chyba że ktoś ma na tyle mały mózg, że jeste w stanie przyswajać
    > tylko to, co było w tv w ostatnim tygodniu na pasku.
    > I wydaje mu się, że jak czegoś nie było, to to coś nie istnieje.

    więc ja się stosować do tego nie będę. Jak o czymś trąbią w tv czy srają
    pod siebie bo nowy wariant

    > Media pokazują to co się sprzedaje, więc tv z newsami praktycznie nie
    > oglądam, bo mnie też to wkurza.

    > Myślę że tak, gorzej że mogło się to skończyć wizytą w szpitalu na wiele
    > miesięcy.
    > Oraz zejściem starszego pokolenia z rodziny i ich znajomywch na
    > przeziębienie (a i tak się to skończyło u kilkunastu z nich).

    jakieś strasznie osłabione organizmy macie.. a może niedobory witamin?
    Bo to że witamina D znacznie zmniejsza ryzyko ciężkiego zachorowania to
    też już się przewinęło w jakiś badaniach, ja akurat tą teorię słyszałem,
    a że stwierdziłem że nie zaszkodzi, to brałem dawkę dzienną zalecaną
    kilkadziesiąt lat temu (czyli znacznie wyższą niż dzisiejsza)

    > Nie.
    > Zresztą omikrona też przeszedłem w miarę lekko, podobnie jak
    > wcześniejsze szczepienia.
    > Pytanie czy tak samo by było bez nich....
    >
    > Wolałbym tego nie weryfikować na sobie.

    no i świetnie, nie mam nic przeciwko. Ja (jak i część moich znajomych)
    jednak chciałem to zweryfikować na sobie i wyszło to nam na zdrowie.
    Tak, każdy z nas to przeszedł, ja taki cięższy przebieg miałem... w
    listopadzie 2019, jeszcze przed ogłoszeniem że wypuszczono wirusa w
    wuhan (nie tylko ja, znajomy miał dużo cięższy w tym samym czasie, inny
    znajomy już lżej też wtedy - a mieszkał 2000km dalej..) - więc
    uświadomiliśmy sobie o tym już po fakcie. A może to nie był covid-19 -
    tylko jakie to ma znaczenie, pewnie to co przeszliśmy tak samo zabijało...

    > W sumie dobrze że zrobiono, jeśli mogłoby to skutkować dla nich biletem
    > na tamten świat.

    można było wysłać ostrzeżenie, kto by chciał, ten by się chronił. Ja
    póki co muszę się chronić przed odbieraniem wolności. Wczoraj zakaz
    pracy i szopki z testami identyfikującymi, jutro zakaz wakacji,
    przemieszczania się, zakupów więcej niż miski ryżu itp...

    Lukasz

  • 122. Data: 2023-02-27 19:47:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Feb 2023 18:32:26 +0100, Shrek wrote:

    > Na żadnym jednoimiennym nie było.

    Jednoimienny to jednak zwykly szpital dawniej był.
    Wiec i różny sprzęt na stanie.

    > W szpitalach kowidowych leczony był
    > kowid. Jak ktoś umarł na swoją chorobę przewlekłą to umierał na kowid +
    > choroby współistniejące (albo i bez).

    No coz, na niektore choroby sie umierało i przed covidem.

    > No ale problem był w tym, że karetki stały na podjazdach przed izbami
    > przyjęć.

    Teraz juz niby nie stoja, to pacjenci siedzą na SOR :-(

    > "Państwo to partia"...

    Moze i tak. We wroclawiu zrobili w jakim centrum konferencyjnym,
    prywatnym, ktos sie ucieszyl, ale czy z dobrej partii?

    https://sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/interpelacja.xsp?typ=I
    NT&nr=22352&view=null

    Jakos tak minister kiepsko odpowiedzial, moze nie musial.

    Wojewodą dolnosląskim jest Obremski, do 2009 w PO
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jaros%C5%82aw_Obremski

    Nie jest to znowu tak mało

    J.

  • 123. Data: 2023-02-27 19:55:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.02.2023 o 19:47, J.F pisze:

    > Jednoimienny to jednak zwykly szpital dawniej był.
    > Wiec i różny sprzęt na stanie.

    Miał, ale leczono tam kowid.

    > No coz, na niektore choroby sie umierało i przed covidem.

    Dokładnie - zwłaszcza jak się ich nie leczyło.

    > Teraz juz niby nie stoja, to pacjenci siedzą na SOR :-(

    Bez przesady - z wylewem (co do zasady) nie czekasz jak wtedy co bluzgi
    ratowników na lajfie leciały, bo im pacjenci w karetkach umierali

    > Moze i tak. We wroclawiu zrobili w jakim centrum konferencyjnym,
    > prywatnym, ktos sie ucieszyl, ale czy z dobrej partii?

    Strzelałem w ciemno i się nie pomyliłem:

    https://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,29471034
    ,ziec-kempy-na-mocno-przeplaconej-budowie-szpitala-t
    ymczasowego.html

    > Nie jest to znowu tak mało

    10% deklarowanej pojemności.

    https://politykazdrowotna.com/artykul/szpital-narodo
    wy-z-ok-10-oblozeniem/828472

    To jeszcze z czasów jak leżało tam 30 pacjentów:

    "Łącznie w Szpitalu Narodowym zatrudnionych jest 120 lekarzy i lekarek
    oraz 300 osób pozostałego personelu medycznego, tj: pielęgniarek i
    pielęgniarzy, ratowników medycznych czy opiekunów medycznych."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2023-02-28 08:19:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 23.02.2023 o 19:35, ddddddddddd pisze:
    > myślisz że śledzenie tych informacji to moja pasja? wrzuciłem pierwszy
    > lepszy artykuł w odpowiedzi na zaczepkę, tematu nie śledzę i nie mam
    > zamiaru nikogo uświadamiać. Wiem już, że większość łyka wszystko bez
    > zastanowienia

    Sorki, że tak późno komentuję, ale bardzo mnie ujęła ta samokrytyka -
    aby tak dalej :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 125. Data: 2023-02-28 13:02:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    [...]

    > Mi ciagle chodzi po glowie wywiad z jakims niemieckim lekarzem z Azji,
    > który mówił, ze jego zdaniem to pacjenci są źle leczeni, bo oni leczą
    > jak na zapalenie płuc.

    Daj spokój...

    > tamten post wymieniał heparyne i hydroksychlorochinę,
    > hm
    > https://www.termedia.pl/koronawirus/WHO-Leczenie-COV
    ID-19-hydroksychlorochina-oraz-lopinavirem-i-ritonav
    irem-nie-przynosi-efektow,38620.html

    Heparynę (jej pochodne oczywiście) podaje się ZAWSZE leżącym pacjentom
    w szpitalach. Bez względu na chorobę.

    > Ale warto wolty policzyc,
    > https://www.termedia.pl/pulmonologia/Heparyna-u-pacj
    entow-z-wysokim-ryzykiem-zakrzepicy-hospitalizowanyc
    h-z-powodu-COVID-19,44401.html
    > a heparyna zmniejsza smiertelnosc ?

    Zmniejsza krzepliwość. Brak porównania, bo nie powinno być pacjentów,
    którym nie podawano heparyny.

    > Oczywiscie trzeba to wiedziec, na początku nie wiedziano.

    Nic nie wiedziano bardzo długo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 126. Data: 2023-02-28 14:31:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Feb 2023 13:02:21 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello J.F,
    > Monday, February 27, 2023, 6:10:32 PM, you wrote:
    > [...]
    >
    > Daj spokój...

    Sprawial wrazenie takiego, co wie co mówi.
    Ale chyba jeszcze miał mało z Covid do czynienia ... aczkowiek to w
    sumie dobrze mówi - trzeba pacjenta przeprowadzic przez zapalenie
    płuc.

> [...]
    h-z-powodu-COVID-19,44401.html

    > Zmniejsza krzepliwość. Brak porównania, bo nie powinno być pacjentów,

    Po paru sekcjach powinni wiedziec, ze zakrzepica sie zdarza ... albo
    jak piszesz - heparynę sie wszystkim leżącym podaje ...

    J.

  • 127. Data: 2023-03-01 09:19:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, February 28, 2023, 2:31:51 PM, you wrote:

    [...]

    > Po paru sekcjach powinni wiedziec, ze zakrzepica sie zdarza ... albo
    > jak piszesz - heparynę sie wszystkim leżącym podaje ...

    To w Polsce standard. Ja w czasie C19 w 2020, w szpitalu dostawałem
    enoksaparynę https://www.mp.pl/pacjent/leki/subst.html?id=260

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 128. Data: 2023-03-06 00:10:00
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 20.02.2023 o 20:12, J.F pisze:

    > No wlasnie taki nieduzy.
    > Miala miec szczepionka 95% skutecznosc, i to przed "zachorowaniem",
    > a tu wychodzi, ze ma 50% skutecznosc ochrony przed zgonem.

    Szczepionka, lockdown, maseczki ... wszystko bzdury
    http://niusy.pl/@wolnemedia.net/ani

    Jedynym pozytywnym aspektem trgo zamieszania jest, że pracodawcy są
    dzisiaj bardziej otwarci na pracę zdalną. Ale czy to się utrzyma nie
    jest wcale pewne. Zawsze lepiej mieć niewolnika niż wolnego człowieka.

  • 129. Data: 2023-03-11 15:58:24
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    > Wystarczy popatrzeć co i kogo cytujesz.
    > Więc jeśli to ma być alternatywa, to ja podziękuję.

    tutaj masz kopię rozmowy ministra zdrowia, jak zechcesz to odszukasz
    więcej takich kwiatków, bo dziennikarka udostępniła sporo jego
    korespondencji (do której otrzymała od niego dostęp pisząc o nim książkę..)
    https://ibb.co/3r8rVM6
    Dalej wierzysz że to nie było sztucznie napompowane, czy jednak takie
    rzeczy to tylko w UK, a ty nie byłeś oszukany bo żyjesz w Polsce? ;-)))

    Lukasz

  • 130. Data: 2023-03-11 17:54:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-03-2023 o 15:58, ddddddddddd pisze:

    > tutaj masz kopię rozmowy ministra zdrowia,

    Polskiego?
    Bo jak nie to NTG. ;-)