  • 1. Data: 2023-02-13 00:19:49
    Temat: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    Hej,

    Media donoszą, że tam, gdzie przybyło elektryków ludzie są zdrowsi :-)
    Przypadki zgłoszeń astmy na pogotowie uwzględniono :-)
    Spadek wyniósł 3,2% :-)
    I że większy przyrost elektryków jest tam, gdzie mieszkają ludzie z
    wyższym wykształceniem :-)

    Macie wyższe? ;-)

  • 2. Data: 2023-02-13 08:42:57
    Temat: Re: Samochody elektryczne uzdrawiają ludzi :-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 00:19, io pisze:
    > jest tam, gdzie mieszkają ludzie z wyższym wykształceniem

    i pewnie bogatsi bo to ta biedota z zazdrości hejtuje przecież elektryki ;-)

  • 3. Data: 2023-02-13 09:18:32
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 13 Feb 2023 00:19:49 +0100, użytkownik io napisał:

> [...]
    > Przypadki zgłoszeń astmy na pogotowie uwzględniono Spadek wyniósł 3,2%
    > I że większy przyrost elektryków jest tam, gdzie mieszkają ludzie z

    A co w tym tak dziwnego że zapragnąłeś donieść o tym na grupę?

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-02-13 15:12:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 13 Feb 2023 08:18:32 -0000 (UTC), Jacek

    > A co w tym tak dziwnego że zapragnąłeś donieść o tym na grupę?

    Dziwne to jest że jak trolle spalinowe srają hejtem na EV
    to już im takiego pytania nie zadajesz. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2023-02-13 15:59:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 00:19:49 +0100, io wrote:
    > Media donoszą, że tam, gdzie przybyło elektryków ludzie są zdrowsi :-)
    > Przypadki zgłoszeń astmy na pogotowie uwzględniono :-)
    > Spadek wyniósł 3,2% :-)

    Ale gdzie?
    Bo w Polsce ich raczej nie przybyło na tyle, zeby miec jakis wplyw na
    astme. Może raczej ciepla zima i mniej spalonego wegla ?

    > I że większy przyrost elektryków jest tam, gdzie mieszkają ludzie z
    > wyższym wykształceniem :-)
    >
    > Macie wyższe? ;-)

    J.

  • 6. Data: 2023-02-13 16:30:28
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 13 Feb 2023 15:12:50 +0100, użytkownik Myjk napisał:

    > Mon, 13 Feb 2023 08:18:32 -0000 (UTC), Jacek

    > Dziwne to jest że jak trolle spalinowe srają hejtem na EV to już im
    > takiego pytania nie zadajesz. :P

    Z trolami nie gadam. Uważaj, bo się zaliczysz.

    --
    Jacek

  • 7. Data: 2023-02-15 08:44:08
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 13/02/2023 14:59, J.F wrote:

    > Ale gdzie?
    > Bo w Polsce ich raczej nie przybyło na tyle, zeby miec jakis wplyw na
    > astme. Może raczej ciepla zima i mniej spalonego wegla ?

    ale pandemia też była (była dyrektor Twittera zeznała niedawno, że rządy
    zlecały blokowanie opinii ekspertów przeciwnych głównej narracji), więc
    spadek innych chorób był zauważalny prawie wszędzie, bo się ich nie leczyło.

    Lukasz

  • 8. Data: 2023-02-15 09:12:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-02-2023 o 08:44, ddddddddddd pisze:

    > ale pandemia też była (była dyrektor Twittera zeznała niedawno, że rządy
    > zlecały blokowanie opinii ekspertów przeciwnych głównej narracji),

    A to byli eksperci, czy "eksperci" z tytułami naukowymi "bezrobotnego
    fryzjera"?
    Bo właśnie przez nich te blokady były....
    To samo dotyczy antyszczepionkowców.

  • 9. Data: 2023-02-15 09:43:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-15 o 09:12, Cavallino pisze:

    > A to byli eksperci, czy "eksperci"

    Eksperci rządowi czy w mediach z tytułami naukowymi to w dzisiejszych
    czasach trochę mało żeby im wierzyć. Zwłaszcza jak sprzedają maseczki w
    reklamach.

    Fakty są takie że podczas pandemii zmniejszyła się ilość łóżkodniówek.
    ludzie umierali i będą nadal umierać w domach na różne choroby.
    Normalnie bo ich dopadło, Nie normalnie bo nie poszli na czas do
    przychodni i ich dopadło. Nie normalnie bo siedzieli w 4 ścianach
    miesiącami i na mózgi im siadało, dochody malały ...

    I to będzie widać przez LATA.

    Ale eksperci mają to W DUPIE i będą psioczyć że PiS czy PO za mało im
    daje kasy.

    Może i mieli dobre chęci ale nie posiadają WIEDZY aby mądrze zadziałać
    przeciwko takiemu wirusowi. Gdyby nic nie robili byłoby LEPIEJ.

    Pomijam tu lobbing i propagandę koncernów medycznych które promują
    SZCZEPIENIA.

  • 10. Data: 2023-02-15 10:43:02
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Spadek wyniósł 3,2% :-)
    > I że większy przyrost elektryków jest tam, gdzie mieszkają ludzie z

    Ja widzę ewidentny związek między pożarami a obecnością straży pożarnej.
    Może sami podpalają? ;-)
    T.