  • Data: 2021-01-04 14:27:35
    Temat: Re: Samochody na prąd procentowo
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik robot r...@o...pl ...

    > Moim zdaniem napisane jest jasno - licza hybrydy ale tylko te ktore
    > mozesz ładowac z gniazdka.
    > CZyli takie ktore czesc zycia jezdza na benie ale ktore przy
    > odpowiednim zarzadzaniu ładowaniem i jezdzeniem mogłyby tego silnika
    > prawie nie włączac.

    Czyli plug in hybrid.
    Też tak to zrozumiałem.

    > Natomiast nie licza klasycznych hybryd gdzie prad odzyskuje sie tylko z
    > hamowania.

    Też tak to zrozumiałem.
    Czyli to nie to czego szukałem.
    Ja chciałem bez żadnych hybryd, tylko samochody na samą baterię.
    Kurna, czy to jakieś tajne dane?
    Ale przynajmniej dowiedziałem się ze tych "plug in hybrid" jest mniej
    niż "tylko na beterię, bez silnika spalinowego" (BEV)