  • Data: 2020-07-17 23:07:26
    Temat: Re: SanDisk = problemy
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > CDM bada transfery dla różnych wielkości plików, a Ty sobie wybrałeś
    > najkorzystniejsze.

    Zgadza się. Sekwencyjny.
    Nie wiem co podałeś więc ciężko się odnieść, ale PiteR ma jakiś punkt
    zaczepienia. Jest ponad 40MB/s

    > Mój PNY Turbo według CDM jest nieco szybszy (130/60 MB/s) od ue700Pro
    > dla sekwencyjnych operacji (r&w) na dużych plikach, ale przy losowym

    Ja mam takich akurat mało

    > zapisie małych plików (random write) jest wg CDM aż sto razy (!!!)
    > wolniejszy od Adaty, a wg ATTO praktycznie podobny.

    a właśnie małe pliki to priorytet dla mnie.
    Dlatego używam cały czas Goodram 1GB. Mało który współczesny pendrive
    osiąga taką prędkość zapisu drobnicy ja ten 15-letni Goodram.

    --
    Irokez