  • 1. Data: 2020-07-16 10:47:43
    Temat: SanDisk = problemy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    SanDisk największe g pod słońcem.
    Obchodzić wielkim łukiem.

    SanDisk the biggest shit on this planet.
    Unreliable and risky for your data.
    Avoid at any cost. Stay away.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-07-16 10:56:50
    Temat: Re: SanDisk = problemy
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup

    SanDisk największe g pod słońcem.
    > Obchodzić wielkim łukiem.
    >
    > SanDisk the biggest shit on this planet.
    > Unreliable and risky for your data.
    > Avoid at any cost. Stay away.

    ? coś Ci zaszkodziło??
    --
    pozdrawiam,
    _______

  • 3. Data: 2020-07-16 10:57:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 16 lip 2020 w news:XnsABFC63A4DB15FPanElektronik@127.0.0.1
    napisałeś/aś:

    > SanDisk największe g pod słońcem.
    > Obchodzić wielkim łukiem.
    >
    > SanDisk the biggest shit on this planet.
    > Unreliable and risky for your data.
    > Avoid at any cost. Stay away.

    A konkretniej?

  • 4. Data: 2020-07-16 11:21:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f10165a$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    user gajowy pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >
    > SanDisk największe g pod słońcem.

    > ? coś Ci zaszkodziło??

    Szukam niezawodnego pendrive który ma zapis choć 40MB/s
    jest stabilny i niezawodny, nie nagrzewa się w porcie 3.0
    i nie wysuwa się sam po nagrzaniu albo nie znika po restarcie.

    Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung
    Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

  • 5. Data: 2020-07-16 13:02:57
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

> [...]

    > Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung
    > Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

    Ja jednak polecę Ci tego oplutego wyżej SanDiska z serii Extreme.
    Np tego:
    https://allegro.pl/oferta/pendrive-64gb-usb-3-1-200m
    b-s-sandisk-extreme-go-7073168937
    kupionego u pewnego sprzedawcy. Mam Extreme już kilka lat: szybko,
    bezproblemowo a o grzaniu nic nie wiem ;)

    --
    pozdrawiam,
    __________

  • 6. Data: 2020-07-16 13:25:01
    Od: Pawel 'Jarod' <P...@s...xx>

    On 2020-07-16 13:02, gajowy wrote:

> [...]
    b-s-sandisk-extreme-go-7073168937
    > kupionego u pewnego sprzedawcy. Mam Extreme już kilka lat: szybko, bezproblemowo a

    Mam podobny tylko, że starszy i nie polecam. Nie ze względu na grzanie, wolny
    transfer czy inne parametry techniczne
    ale ten zabawkowy ficzer w postaci chowania wtyku USB do środka obudowy. Na pierwszy
    rzut oka to niby fajne ale
    mechanicznie jest to beznadziejnie jeśli chodzi o wytrzymałość. Samo złącze jest full
    lutowane SMD co słabo wpływa
    na wytrzymałość. Dodatkowo nie ma oparcia na obudowie więc całą energia przy ciągłym
    podłączaniu idzie na złącze.
    Ja używam tego pendriva dość intensywnie i co jakieś pół roku muszę poprawiać
    lutowania.

  • 7. Data: 2020-07-16 16:30:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/07/2020 11:21, PiteR wrote:
    > Myśle że to bedzie jakiś Verbatim ADATA Samsung

    Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.

    a) grzeją się jak głupie (do tego stopnia że nie działaja z OTG telefonu
    z powodu poboru prądu), dodatkowo grzeją się bez dostepu do danych. Ot,
    wersja na zimę.

    b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm na
    panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.

    Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do uogólnień.

    > Najlepiej w nieudziwnionej plastikowej obudowie.

    Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

  • 8. Data: 2020-07-16 17:20:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:repob2$33p$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Mam kilka ADATA 32/64GB USB3.

    chwal sie które :)

    > b) obudowa plastikowa, ale bardziej szklana, upadek z około 30 cm
    > na panele spowodował że 2 rozsypały się w proszek.

    spróbuj kiedyś rozwalic taki plastik jak zabezpieczenie w sklepie na
    drobiazgi. Jak sie chce to można zrobić plastik tylko się nie chce.

    > Obawiam się że samo hasło "ADATA" nie ma żadnego uzasadnienia do
    > uogólnień.

    te białe już mam długo żadnych problemów.

    https://www.techinn.com/no/adata-ac008-usb-2.0-32gb/
    137371906/p

    > Taka właśnie pękła na nascie kawałków. Kryształ hartowany, Panie.

    panie ruska czarna linika albo czarne wiadro do betonu
    a nie tam kryształ ;)

    krew mnie niedługo zaleje co rusz objawy niewykrywania albo bład
    kontrolera albo zawieszka i restarty nie pomagaja tylko zimny reset lub
    wyjęcie z portu. Komp uśnie i już po widocznosci. exFAT źle NTFS też
    niedobrze. Zamiast pracować to przegrywam backupy. Co ja kontroler
    pamięci?

    Jaki system macie dla większych niż 32gb?

  • 9. Data: 2020-07-16 17:26:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 16/07/2020 17:20, PiteR wrote:
    > chwal sie które :)

    Taki czerwony (bodaj, bo nie mam pod ręką) i taki czarny :D

    "ADATA UVI50/32GB" np.

    Coś jakby ten:

    https://www.ceneo.pl/23902543

    Ten 64GB wygląda dosc podobnie, ale to nie UVI50.

  • 10. Data: 2020-07-16 18:27:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:reprie$o0i$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Taki czerwony (bodaj, bo nie mam pod ręką) i taki czarny :D
    >
    > "ADATA UVI50/32GB"

    Widać większość szybszych się grzeje.