    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Scalanie partycji
    Date: Tue, 21 Sep 2021 16:03:24 +0200

    W dniu 21.09.2021 o 15:41, ptoki pisze:
    > Szklana kula mowi: "ostrzezenie o bledzie oznacza ze cos nie dziala jak powinno".
    >
    > Dasz blad to moze sie pomoze. Choc ja bym chyba wolal wykopiowac magazyn E na inny
    dysk, skasowac go, dodac od nowa (restart po drodze sugerowany) i wgrac dane
    spowrotem.

    > No i oczywiscie rekomenduje zrobic backup calego dysku przed rozpoczeciem akcji.
    >
    > Tego typu programy czesto wywalaja sie w polowie i caly system pada. Nie polecam.

    Myślałem o scaleniu że to prosta sprawa i sprowadza się to do kilku
    kliknięć w programie do obsługi partycji. Niby wszystko jest
    podręcznikowo najprostsze do wykonania. Np partycje są obok siebie itd.
    Może (choć to chyba bardzo mało prawdopodobne) ów błąd bierze się z tego
    że operację scalania przeprowadzam  z systemu który jest na innym dysku?

    W internecie cos stoi o "usuwaniu woluminu/ów" przed scalaniem, o co tu
    biega?