-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Mario <M...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Ścieżki "falkowane" - extra indukcyjści
Date: Wed, 17 Jun 2015 00:50:55 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 20
Message-ID: <mlq960$nii$1@dont-email.me>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<c...@m...uni-berlin.de>
<a...@n...neostrada.pl>
<mlppr7$jgi$1@usenet.news.interia.pl> <mlpq7e$h9$1@node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 16 Jun 2015 22:49:37 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="12c7eb62f605c5268c3bf307e5b5833f";
logging-data="24146";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+j35jF3Hwj6MWVenqU0K9dsHZki6StPJE="
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
In-Reply-To: <mlpq7e$h9$1@node1.news.atman.pl>
Cancel-Lock: sha1:F+A/b81luXcbIjWmq6zfWN2Y8CM=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:682638
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-06-16 o 20:34, Grzegorz Niemirowski pisze:
> Artur Miller <n...@n...com> napisał(a):
>> nope, zobacz gdzie są podłączone (tam po prawej), górna jest
>> zawinięta, więc dolna ma zygzaki do zwiększenia długości.
>> @
>
> Ale nadal to zawinięcie jest sporo krótsze od tych falek. Wystarczyłaby
> jedna żeby wyrównać.
>
Nie wystarczyłaby. Z ciekawości zmierzyłem nitką :). Ta falka jako
obiekt ma u mnie na ekranie około 3 cm, a po wyprostowaniu miałaby 6 -
6,5 cm. Okrążenie padów przy LQFP zajmuje około 2 cm. Z kolei od USB
ścieżka dolna idzie skośnie w dół, a górna lekko w górę (odsuwając się o
12mm od dolnej przy wyjściu z kwadratowych padów), a potem dopiero po
łuku w w dól aby zbliżyć się do ścieżki dolnej na 5 mm. Nadkłada przy
tym z 8 - 10 mm.
--
pozdrawiam
MD
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.15 00:53 Mario
- 17.06.15 05:01 Pszemol
- 17.06.15 05:08 Pszemol
- 17.06.15 09:09 Marek
- 17.06.15 11:18 Waldemar
- 17.06.15 22:27 platformowe głupki
- 17.06.15 22:55 Mirek
- 17.06.15 23:32 Adam
- 18.06.15 00:40 J.F.
- 18.06.15 00:45 Marek
- 18.06.15 01:04 Jarosław Sokołowski
- 18.06.15 01:17 Adam
- 18.06.15 02:12 J.F.
- 18.06.15 09:14 ACMM-033
- 18.06.15 09:15 ACMM-033
Najnowsze wątki z tej grupy
- Thunderbird i dysk...
- opornosc falowa
- Bateria 9V 6F22, alkaliczna v cynkowa, samorozładowanie, bateria wysokiej trwałości do miernika
- Tani zakup z ali?
- w czasach LED komary mają ciężko
- walizka z kodami
- Rejestrator temperatur - termopara, siec
- Router LTE z możliwością zmian MTU
- Fajny film widziałem...
- Jaka ładowarka sieciowa do Iphona?
- Taśma izolacyjna do prac elektrycznych
- Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
- Re: Recenzja 3.1A ;) w 6 gniazdach...
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-25 Re: Brawo !!! Osy chronione w Niemczech. Za usunięcie gniazda grozi mandat
- 2025-07-25 cudzoziemiec bez biletu
- 2025-07-25 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-07-25 Inżynierzy z prawomocnym...
- 2025-07-25 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-25 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-25 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-25 Skrobanie
- 2025-07-25 Lublin => Konsultant ds. Wdrożeń ERP (moduł FK) <=
- 2025-07-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie