eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŚcieżki rowerowe w centrach miast to bzduraRe: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
  • Data: 2015-07-05 13:35:04
    Temat: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-07-05 13:17, mk4 wrote:

    >>>> Dokąd? Za chwile jest skrzyżowanie gdzie wolno jechać tylko na wprost,
    >>>> zaraz dalej jeden pas. Jak dobudowanie 3 pasa miałoby poprawić
    >>>> przepustowość? Bo skoro ograniczeniem jest 1 pas dalej, to
    >>>> dobudowanie 3
    >>>> pasa w żaden sposób przepustowości nie zwiększy, jedynie obniży
    >>>> prędkość
    >>>> (i tak niską)
    >>>
    >>> Zepchnales dyskusje w opary absurdu przywiazujac sie do jakies
    >>> konkretnej sytuacji (takie extremum lokalne)
    >>
    >> Taa - korki w szczycie to ekstremum lokalne?
    >
    > I ty tak powaznie? Znow albo nie zrozumiales istoty wypowiedzi albo
    > ponosi sie chec manipulacji. Tak czy tak bez sensu rozmawiac z kims kto
    > rozmawiac nie chce a zalezy mu tylko na sprowadzeniu sprawy do absurdu.

    Tak - na poważnie - weź sobie wejdź na korkowo.pl i zobacz jak wygląda
    centrum Warszawy w godzinach szczytu. Jest czarne. I żadne poszerzanie
    ulic w centrum tego nie zmieni. Więc dobudowywanie nowych pasów jest
    stratą przestrzeni. Pod tym względem prawie wszystko jest bardziej
    użyteczne.

    >> Przepraszam cię bardzo - wyraźnie napisałem co sądzę o poszerzaniu ulic
    >> w _centrach_ a nie Świętokrzyskiej w DC i dlaczego. Więc proszę cię, nie
    >> wmawiaj mi, że ograniczyłem się do tej jednej ścieżki. Nawet zacytowałeś
    >> tow tym poście. Więc zarzucasz mi (niesłusznie) manipulację, sam
    >> manipulując. Cynizm czy głupota?
    >>
    >
    > Bo wlasnie bez sensu zaczales o tym pisac. Nie zauwazyles? A potem
    > usilujesz ten przez siebie wprowadzony bezsens podtrzymywac. W zadnym
    > momencie naszej rozmowy nie podjalem tematu zadnej konkretnej ulicy.

    Bo podjecie jakiegokolwiek realnego przykładu pokazałoby, że dobudowanie
    dodatkowego pasa w centrum miasta w 95% nie dałoby nic - co najwyżej
    zmieniło lokalizację korka. Problemem nie jest zwykle ilośc pasów, a
    wąskie gardła w postaci skrzyżowań.

    > Czyli wyszlo, ze za ze soba rozmawiasz. Wiedzialem, ze moze byc zle ale
    > nie ze az tak.
    >
    > A co do centrum - jestem ciekaw jak je definiujesz i czy dla ciebie
    > sprowadza sie ono do trzech ulic na krzyz?

    Centrum to centrum.

    >>> No zabiore ci pol zarobkow i powiem, ze hmm - no przeciez nadal mozesz
    >>> przezyc a wkolo tylu potrzebujacych. A skoro mozesz przezyc to znaczy
    >>> sie nie byly ci potrzebne. Wchodzisz w to?
    >>
    >> No przecież właśnie tak dokładnie jest... Na tym polegają podatki.
    >>
    >
    > Odracaj kota ogonem dalej. Poki co podatki placa wszyscy a skala jest pi
    > razy oko liniowa.

    Ja? Przecież to ty zaproponowałeś:P

    >> Taa - bo nie masz nic lepszego do roboty niż liczenie rowerzystów:P A
    >> jak to jest, że na mocno zadupiastej ulicy na peryferiach przejeżdza
    >> średnio 5 rowerzystów na zmianę świateł, a tobie w centrum wychodzi 10
    >> razy mniej?
    >>
    > No wlasnie tych 5 to (byc moze) jest na skandalicznie malym obszarze
    > gdzies w kilku miejscach i jeszcze w bardzo ograniczonym czasowo
    > okresie. A sciezek sa dziesiatki czy setki kilometrow przez 7 dni w
    > tygodniu i 24h na dobe.

    Tak - jasne - u mnie na zadupiu jest 5 na minutę, a w centrum 5 na 15
    minut. Już ci wierzę:P

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: