    From: marider <marider@CUT_go2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Date: Thu, 22 Apr 2010 17:54:48 +0200

    marusc pisze:
    > Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o klasycznym
    > kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o wymyślnym
    > kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś doświadczenia?

    Mialem EBC PRolite w R1, w sumie wygladem sie zbytnio nie roznily od
    oryginalu ale zdecydowanie lepiej mi sie na nich hamowalo, zwlaszcza z
    lepszymi klockami, przewodami Goodridge i krotkimi klamkami Pazzo
    Racing. Zgaduje ze to kwestia lepszego materialu. Pozniej kupilem wave'y
    BRAKING ale nie zdazylem zamontowac gdyz moto trafilo do nowego
    wlasciciela (takze jakby ktos chcial tarcze gryzione Braking do R1'02-03
    lub do R1'04-06 to mam na sprzedaz :) ). Generalnie aftermarketowe
    tarcze odchudzaja moto, lepiej wygladaja i lepiej hamuja. Gdyby tak nie
    bylo to nie wsadzaliby ich do motocykli i nie smigali na torze... ja
    kupilem bo raz - lepsze hamowanie, dwa- wyglad :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki