eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › Seksowne tarcze hamulcowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 1. Data: 2010-04-21 22:17:27
    Temat: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o klasycznym
    kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o wymyślnym
    kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś doświadczenia?



    --
    Marek
    F650 Funduro


  • 2. Data: 2010-04-22 08:14:23
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hqp0kl$7d7$1@node2.news.atman.pl...
    > On 2010-04-21, marusc <c...@g...pl> wrote:
    >> Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o
    >> klasycznym
    >> kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o
    >> wymyślnym
    >> kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś
    >> doświadczenia?
    >>
    > Hamowania raczej nie poprawia, ot moto wyglada czasami lepiej. Za
    > chwile
    > pewnie odezwie sie Tytus to cus wiecej napisze.

    A co, kupił sobie tarczę? Czy nawet tarcze?


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 3. Data: 2010-04-22 08:16:21
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-21, marusc <c...@g...pl> wrote:
    > Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o klasycznym
    > kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o wymyślnym
    > kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś doświadczenia?
    >
    Hamowania raczej nie poprawia, ot moto wyglada czasami lepiej. Za chwile
    pewnie odezwie sie Tytus to cus wiecej napisze.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 4. Data: 2010-04-22 09:38:34
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Za chwile pewnie odezwie sie Tytus to cus wiecej napisze.

    Jak na razie - ok 1,5kkm zrobione - na zwyklych mineralnych EBC hamowanie
    porownywalne z wczesniejszym zestawem orginalna tarcza orginalny (zloty)
    Nissin. Oczywiscie na drodze.
    Trzeba sie tylko przyzwyczaic do drgan przy malych predkosciach.
    A cena kpl tarcz Wave to 0,5 jednej orginalnej.

    --
    Pozdrawiam
    Tytus z fabryki



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5048 (20100421) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





  • 5. Data: 2010-04-22 15:54:48
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    marusc pisze:
    > Zastanawiam się, czy zamiana oryginalnej tarczy hamulcowej o klasycznym
    > kształcie - tylko z okrągłymi otworami, na akcesoryjną taką o wymyślnym
    > kształcie poprawia hamowanie, czy tylko wygląd. Macie jakieś doświadczenia?

    Mialem EBC PRolite w R1, w sumie wygladem sie zbytnio nie roznily od
    oryginalu ale zdecydowanie lepiej mi sie na nich hamowalo, zwlaszcza z
    lepszymi klockami, przewodami Goodridge i krotkimi klamkami Pazzo
    Racing. Zgaduje ze to kwestia lepszego materialu. Pozniej kupilem wave'y
    BRAKING ale nie zdazylem zamontowac gdyz moto trafilo do nowego
    wlasciciela (takze jakby ktos chcial tarcze gryzione Braking do R1'02-03
    lub do R1'04-06 to mam na sprzedaz :) ). Generalnie aftermarketowe
    tarcze odchudzaja moto, lepiej wygladaja i lepiej hamuja. Gdyby tak nie
    bylo to nie wsadzaliby ich do motocykli i nie smigali na torze... ja
    kupilem bo raz - lepsze hamowanie, dwa- wyglad :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki
    http://tinyurl.com/yvjtdk


  • 6. Data: 2010-04-22 19:20:07
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Kwi, 17:54, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
    > Generalnie aftermarketowe
    > tarcze odchudzaja moto, lepiej wygladaja i lepiej hamuja. Gdyby tak nie
    > bylo to nie wsadzaliby ich do motocykli i nie smigali na torze...
    Generalnie zgoda. Ale w 14 jest na odwrot. Genuiny sa za cienkie i sie
    gna.

    pzdr, dr
    14/525


  • 7. Data: 2010-04-22 19:34:21
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Kwi, 21:20, doktorski <d...@g...com> wrote:
    >
    > Generalnie zgoda. Ale w 14 jest na odwrot. Genuiny sa za cienkie i sie
    > gna.
    >
    Jaką grubość mają nominalnie?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 8. Data: 2010-04-22 21:52:12
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Zaposiadlem se do GSX750F tarcze France Equipement i klocki brembo
    (jakies zielone), hebluje to jakos porownywalnie jak poprzednie
    oryginalne tarcze suzukowskie, tyle ,ze z klockami sbs (oba zestawy na
    przewodach w oplocie). Tyle, ze obecne tarcze nie maja grubosci skory
    rekawic:)


  • 9. Data: 2010-04-23 03:52:11
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 22 Kwi, 21:34, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Jaką grubość mają nominalnie?
    4,8-5,2 mm. Service limit: 4,5 mm.

    pzdr, dr
    14/525


  • 10. Data: 2010-04-23 07:05:49
    Temat: Re: Seksowne tarcze hamulcowe
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    doktorski pisze:
    > On 22 Kwi, 17:54, marider <marider@CUT_go2.pl> wrote:
    >> Generalnie aftermarketowe
    >> tarcze odchudzaja moto, lepiej wygladaja i lepiej hamuja. Gdyby tak nie
    >> bylo to nie wsadzaliby ich do motocykli i nie smigali na torze...
    > Generalnie zgoda. Ale w 14 jest na odwrot. Genuiny sa za cienkie i sie
    > gna.

    Może po prostu Kocu za mocno klamkę wciskał? :)

    pozdr
    DP
    TL-S

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: