eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-27 12:42:16
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Podmiot Liryczny <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-07-23 o 11:08, earthwalker pisze:
    >> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
    >> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
    >> niewiadomo co jest.
    >
    > Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
    > brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
    > kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
    > gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
    > producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
    > może uszkodzić czujnika tuszu?
    > Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    > odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

    Reklamujesz drukarkę a nie tusze. Można przecież wyobrazić sobie
    sytuację gdy oryginalne tusze się skończyły i pożyczasz je od kolegi.
    Problem się pojawia, ale tusze musisz oddać. Moim zdaniem możesz więc
    zanieść samą drukarkę do serwisu a ich psim obowiązkiem jest sprawdzić
    co nawaliło.
    Jeśli to serwis z "ludzka twarzą" to wsadzą ci swoje kartridze i na
    poczekaniu wyeliminują problemy z tuszem. Podobną sytuację miałem kiedyś
    w serwisie HP.

    --
    LP PL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: