  • 1. Data: 2015-07-22 19:16:53
    Temat: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Witam,

    Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
    mi czarnego kartridża.
    W związku z powyższym mam takie pytania:
    1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    naprawy gwarancyjnej?
    2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2015-07-22 19:26:17
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Jeszcze jedno pytanko,
    4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
    też z kartridzami wyjętymi z drukarki?

  • 3. Data: 2015-07-22 21:44:06
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
    sklepie w którym go kupiłeć.

    ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.

  • 4. Data: 2015-07-22 22:13:40
    Od: <earthwalker>

    > skontaktuj się z producentem tuszu , ale najpierw spróbuj go wymienić w
    > sklepie w którym go kupiłeć.
    To raczej nie wina producenta tuszu, gdyż zamiennik jest firmy ActiveJet,
    więc prawie najlepszy i najdroższy na rynku. Pozatym pozostałe kolory
    drukarka widzi bez problemów.

    > ps. napisz konkretniej co to za drukarka , bo tak to ci nikt nie pomoże.
    Drukarka to Brother MFC-J625DW

  • 5. Data: 2015-07-23 07:54:55
    Od: "m..c." <t...@d...pl>

    W dniu .07.2015 o 22:13 <earthwalker> pisze:

    witam.

    100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

  • 6. Data: 2015-07-23 09:39:14
    Od: <earthwalker>

    >100% wina nie oryginalnego tuszu, wymień tusz.

    Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
    kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów więc
    nie wiem w czym może być problem.

  • 7. Data: 2015-07-23 09:39:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    earthwalker wrote:

> [...]
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia

    Tak.

  • 8. Data: 2015-07-23 09:54:47
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-22 o 19:16, earthwalker pisze:
> [...]
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia

    Nawet będą, serwis jak zobaczy zamiennik od razu daje odmowę uznania
    gwarancji.

    Wymień tusz ACJ na nowy tam gdzie kupiłeś, każdy produkt może być wadliwy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-07-23 10:23:41
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    earthwalker wrote:

    > Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na tuszach, które
    > kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
    > więc nie wiem w czym może być problem.

    Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
    pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo
    co jest.

  • 10. Data: 2015-07-23 11:08:03
    Od: <earthwalker>

    > Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi pieniędzmi
    > za kartridże robione przez kogoś innego, w których niewiadomo co jest.

    Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale brak
    wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego kartridża za
    100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu, gdyby oryginał nie
    sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację producentowi, ale chyba
    każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie może uszkodzić czujnika
    tuszu?
    Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.