  • Data: 2011-04-12 06:00:48
    Temat: Re: Serwisowanie zacisków a wpływ ropy na gumę
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Kwi, 23:54, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Wlasnie skonczylem gotowanie gaznikow DelOrto w wodzie z octem.
    > Skuteczne ale smierdzi okrutnie. Wykorzystalem moment ze kobieta jest na
    > wyjezdzie. Inaczej by sie nie dalo :)

    To już wiemy skąd się biorą legendy, jakoby to faceci są lepszymi
    kucharzami od kobiet.
    Gada taki z sąsiadką, która pichci schaboszczaka z pyrami - no ja to
    dzisiaj gotuję dellorto!

    A wracając do merituma, ktoś ma doświadczenia z renowacją padaki
    kupionej od Angola?
    Zmieniłem tajgera na tajgera ale poprzedni był po Niemcu i wyglądał o
    niebo lepiej. Zastanawiam się nad odrdzewianiem i malowaniem tu i
    ówdzie, ale nie wiem na jaki koszt i nakład pracy się nastawiać
    (zwłaszcza że farba na bloku silnika i na felgach też momentami jest
    spuchnięta, to się w ogóle da jakoś domowym sposobem zrobić?).

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05