    Subject: Re: Sharp R1S - co padło - aparat czy płyta ?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 14 Feb 2021 21:51:04 +0100

    W dniu 14.02.2021 o 21:35, universis pisze:
    > Pytanie jak w temacie. Podczas wymiany baterii jakimś nieszczęśliwym trafem wypadł
    aparat fotograficzny. Nie wiem czy telefon był pod napięciem baterii bo podczas dość
     żmudnego "rozpoławiania" dwóch połówek obudowy telefon mi się włączał wskutek
    przypadkowego naciśnięcia, a ja go wyłączałem. Gdy mi podczas tym "manewrów" upadł na
    podłogę to aparat był osobno , a bateria się też rozłączyła podczas upadku. Po
    wszystkim włożyłem mufę aparatu foto w swoje miejsce i to samo z baterią. W telefonie
    wszystko działa: Wi-Fi, BT, można rozmawiać, jednak jak włączam aparat fotograficzny
    to na ekranie dostaje napis:
    > "Nie można nawiązać połączenia z aparatem. Zamknij inne aplikacje które mogą
    korzystać z aparatu lub lampy błyskowej"

    > Mógł paść aparat, ale równie dobrze zespół elektroniki na płycie głównej
    współpracującej z aparatem foto. Jak to sprawdzić ?

    Mogłeś popierdolić ze złączem aparatu (taśma) i teraz aparat nie jest
    podłączony, zwyczajnie bo np, nie docisnąłeś wtyczki, lub taśma nie jest
    dobrze włożona do gniazda :)

    Nie wnikam dlaczego Ci upadł telefon podczas demontażu. Do takich prac
    należy się przygotować. Dobry stół, oświetlenie itd.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>