  • 21. Data: 2009-05-19 18:46:00
    Temat: Re: Sie boimy sie straszne sie...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    see_you napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    > Wymyslono, wymyslono i za natarczywe patrzenie,
    > czyli "gapienie sie" na kogos, mozna zarobic,

    He, no cóż. Są na niebie i ziemi sprawy o których nie śniło się
    nawet antycznym psychiatrom :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 22. Data: 2009-05-19 19:13:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Nawet patrzenie (a właściwie gapienie się) może być naruszeniem.
    > Brzmi to może dziwnie ale od strony prawnej naprawdę można komuś
    > zabronić patrzenia się (Adam pewnie się w tym momencie załamie
    > i zacznie szukać odpowiedniej stopki ;-) ).

    Ano :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-05-19 19:18:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    dziadek69 pisze:
    > kraków mozna zobaczyc na: http://www.norc.pl/
    >
    > moj dom jest, auto jest, auto sasiada jest i sasiadka spacerujaca z
    > dzieckiem tez jest.
    > mnie nie ma, pewnie wtedy siedzialem na necie ;)

    Też nagi w oknie nie stoję...
    O złej porze musieli te zdjęcia robić.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /manieryzm subiektywistyczny, eklektyczna, wtórna empiria fizykalizmu
    pragnień/

  • 24. Data: 2009-05-19 19:21:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    luxcamera pisze:
    > Fajnie, że ktoś poruszył ten temat.
    >
    > Chodzi za mną od 3 dni temat ataku Generalnego Inspektora Ochrony Danych
    > Osobowych na Google, a dokładnie na realizację polskiej edycji Google
    > Street View i nie wiem do końca, jakie jest wyjście z tego absurdu, jaki
    > zafundowało nam ustawodawstwo, wymyślając ochronę Wizerunku.

    [...]

    Wiesz, ja proponuję ''pstrykać na faszystę''. Czyli że tak powiem -
    przepis w pupę i pstrykać z ukrytej, jak kto się robiło w Generalnej
    Guberni. Prawda jest taka, że tego typu zdjęcia często zyskują na
    wartości po latach. Wtedy wielu z tych oszołomów będzie szczęśliwych, że
    ktoś im zrobił zdjęcie za młodu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /w niebie każdy będzie miał iphona, ipoda i ibooka/

  • 25. Data: 2009-05-19 19:38:57
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,66219
    51,GIODO__Google_lamie_prawo__Nie_informuje__ze_zbie
    ra.html

    No i w zwiazku z powyższym, trzeba sobie kupić takie okulary:
    http://halbot.haluze.sk/images/2007-11/3758_jerrywil
    lneedtheseifhisstickerscont.jpg
    i mieć wszystkie kamery gugla w pompie.

    -- Zibi

  • 26. Data: 2009-05-19 19:44:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Guberni. Prawda jest taka, że tego typu zdjęcia często zyskują na
    > wartości po latach. Wtedy wielu z tych oszołomów będzie szczęśliwych, że

    Ale co mnie obchodzi szczęście tych oszołomów ??? O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 27. Data: 2009-05-19 20:05:27
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote

    > He, no cóż. Są na niebie i ziemi sprawy o których nie śniło się nawet
    > antycznym psychiatrom :-D

    No nie wiem, czy o tych psychiatrach nie zmienilbys zdania
    gdyby tak w knajpie przy obiedzie akurat w Ciebie natarczywie wpatrywal sie
    jakis facet, bo mnie adrenalina wyplynelaby uszami
    a jedzenie przestalo smakowac.
    see_you

  • 28. Data: 2009-05-19 20:17:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    see_you napisał(a) :
> [...]
    > gdyby tak w knajpie przy obiedzie akurat w Ciebie natarczywie wpatrywal sie
    > jakis facet, bo mnie adrenalina wyplynelaby uszami

    A gdyby się trochę mniej natarczywie patrzył? To nie poszedłby do
    pierdla? Także by poszedł? No to gdyby mniej niż trochę mniej się
    patrzył? To wtedy legalnie może, tak? Jaka jest granica
    natarczywości? Jaka jest granica prawna w tamtym dziwnym kraju?

    Robi się już zupełnie OT.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 29. Data: 2009-05-19 20:22:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    see_you pisze:
> [...]
    > gdyby tak w knajpie przy obiedzie akurat w Ciebie natarczywie wpatrywal sie
    > jakis facet, bo mnie adrenalina wyplynelaby uszami

    A mnie by to wisiało.
    Najwyżej pomyślałbym, że gość ma fatalny gust :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /Kraków - piękne miasto psich kup i billboardów, piwem i moczem pachnące.../

  • 30. Data: 2009-05-19 20:24:14
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    >W wtorek 19 maj 2009 16:48, see_you wyraził następujacą opinię:
    >
    > Nie, po to żeby je ktoś zgwałcił - to przecież logiczne.

    Oczywiscie!
    W krajach, srodowiskach spolecznych, takich jak w Polsce,
    zdejmowanie stanika do opalania w miejscu publicznym
    nie jest przeciez czyms naturalnym, to ciagle jest bardziej
    dreszczykiem emocji niz opalaniem.
    Daleko tu jeszcze do Ibizy gdzie jest raczej odwrotnie.
    see_you