  • Data: 2009-09-02 10:27:30
    Temat: Re: Silnik - pomysl i co dalej?
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    myszek pisze:

    > Pomysl jest na tyle nieoczywisty, ze jest duza szansa na oryginalnosc;
    > zreszta nigdzie sie z niczym podobnym nie spotkalem.

    Jeśli chodzi o silniki spalinowe to przejrzyj przedwojenne i tuż
    powojenne książki typu "Poradnik mechanika". W zasadzie w tej dziedzinie
    wszystko już wymyślono w XX-leciu międzywojennym, a potem zapomniano. I
    teraz z wielkim szumem ktoś jakąś ideę wykopuje, jak np czterozaworowy
    cylinder, znany już w czasie I WŚ. Jak się nie chcesz narazić na koszty
    to przekop tego typu książki, a dopiero potem udaj się do rzecznika.
    Mogę podać namiar na naprawdę dobrego. Jak już zastrzeżesz pomysł, to
    zrób wizualizację, wrzuć ją do internetu, sprowokuj parę dyskusji tu i
    ówdzie. Może dotrze to do kogoś kto zechce się włączyć. Szanse marne,
    zwłaszcza w kryzysie, ale inne drogi, jak sam sprawdziłem, są ślepe.

    Adam