-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1
.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwin
ds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6003d6ad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<60040e94$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<60043e37$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <60043e37$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Silnik spalinowy chodzi a ma 0 RPM
Date: Sun, 17 Jan 2021 23:11:00 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <6004b5f4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1610921460 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 82.143.187.50:55495
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2097
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690242
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:60043e37$0$508$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 17.01.2021 o 11:16, J.F. pisze:
> Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
>>> Nie wiedziałem że są takie:
>>> https://www.youtube.com/watch?v=g3whJ0ZdMP0
>
>> Dwusuwowy silnik, z samoczynnym zaplonem ... w zasadzie czemu nie.
>> Syrena potrafila odpalic od tylu, ale tak to by chyba nie dala -
>> kwestia zaplonu.
>
>Musi być odpowiednio wczesny, żeby tłok został wyhamowany przed GMP.
>A na drugim cylindrze o wiele za późny. Przy trzech aparatach
>zapłonowych w Syrenie byłoby to teoretycznie do osiągnięcia.
Boje sie troche, ze w syrence przerywacz zwiera na dlugo przed GMP, a
rozwiera troche przed ... przy normalnych obrotach.
Wiec przy odwrotnych ten zaplon bedzie tam, gdzie normalnie zwiera.
Ale moze faktycznie daloby sie cos dobrac na dwoch cylidrach ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.21 21:55 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka
- 2024-04-30 Oclenie alkalicznych akumulatorów
- 2024-04-30 Zniknął dźwięk na tylnym panelu