eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik spalinowy chodzi a ma 0 RPM › Re: Silnik spalinowy chodzi a ma 0 RPM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1
    .xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwin
    ds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <6003d6ad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <60040e94$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <60043e37$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <60043e37$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silnik spalinowy chodzi a ma 0 RPM
    Date: Sun, 17 Jan 2021 23:11:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <6004b5f4$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1610921460 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 82.143.187.50:55495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2097
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690242
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:60043e37$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 17.01.2021 o 11:16, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    >>> Nie wiedziałem że są takie:
    >>> https://www.youtube.com/watch?v=g3whJ0ZdMP0
    >
    >> Dwusuwowy silnik, z samoczynnym zaplonem ... w zasadzie czemu nie.
    >> Syrena potrafila odpalic od tylu, ale tak to by chyba nie dala -
    >> kwestia zaplonu.
    >
    >Musi być odpowiednio wczesny, żeby tłok został wyhamowany przed GMP.
    >A na drugim cylindrze o wiele za późny. Przy trzech aparatach
    >zapłonowych w Syrenie byłoby to teoretycznie do osiągnięcia.

    Boje sie troche, ze w syrence przerywacz zwiera na dlugo przed GMP, a
    rozwiera troche przed ... przy normalnych obrotach.

    Wiec przy odwrotnych ten zaplon bedzie tam, gdzie normalnie zwiera.
    Ale moze faktycznie daloby sie cos dobrac na dwoch cylidrach ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: