  • Data: 2018-09-06 19:50:07
    Temat: Re: "Sinus modyfikowany" a zasilacz beztransformatorowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Thursday, September 6, 2018, 9:26:00 AM, you wrote:

    > Wiekszosc UPS ma jednak duzy transformator.

    Starych...

    > Jeden widzialem z takim kluczowaniem ... a widzialem, bo sie zepsul,
    > wiec to nie jest dobra rekomendacja :-)

    Nawet stare, najmniejsze CyberFort 350VA (listwa) mają już
    przetwarzania DC/DC a dopiero potem kluczowanie 50 Hz. Tak jest po
    prostu taniej. Są produkowane z sukcesem od kilkunastu lat do dzisiaj:
    https://www.morele.net/ups-enlight-cyberfort-350va-b
    f350-fr-143740/

    A Chińczyk wymyślił układ TDS2285, generujący PWM dla sinusa,
    pilnujący napięcia wyjściowego i wyłapujący przeciążenie wyjścia. Od
    $3.11 za sztukę z darmową przesyłką.

    > Ale od tego czasu przybylo falownikow i ups online, wiec juz
    > opanowane. Ale w tanich UPS ciagle trafo ...

    Nieprawda. W tanich jest właśnie DC/DC

    [...]

    --
    Best regards,