  • Data: 2020-06-12 14:28:49
    Temat: Re: Składanie komputera retro
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.06.2020 22:52, Irokez wrote:

    > Czyżby Primax Ultrasound / SoundStorm?

    Nie mam pojęcie jak się nazywa. Niestety, i tak nie miałem szczęścia.
    Okazuje się, że BIOS płyty głównej nie obsługuje drugiego kontrolera
    IDE, tak więc CD-ROM-u w ten sposób nie podłączę. Ostatecznie
    zainstalowałem więc trochę nowszą kartę dźwiękową PnP - SoundBlstera 16.
    Jedyne wyjście to poszukać kontrolera z własnym BIOS-em albo CD-ROM-u na
    SCSI + odpowiedniej karty. :)