  • Data: 2017-09-12 19:46:59
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Sep 2017 19:36:23 +0200, RadoslawF

    > Naprawdę wierzysz ze nowe samochody trują bardziej niż te dwudziestoletnie?

    Diesle z DPF zdecydowanie mniej trują niż dwudziestoletnie bez DPF.

    > Nie spadły na tyle aby można było ten "sukces" przypisać zakazowi.

    Tzn. ilość takich PMów czy NOx o ile spadła po wprowadzeniu zakazu? Że
    zagraniczne miasta mają, nawet bez wprowadzenia zakazu, znacznie lepsze
    powietrze niż my, to nie podlega wątpliwości.

    > Dostawcze nie były z tej stajni, autobusy też,

    Akurat dostawczych i autobusów, podejrzewam, zakaz nie obejmował. Te pewnie
    muszą się naturalnie zezłomować.

    > kominki w domkach również.

    Jak i inne kotły. Zresztą tu jest jeszcze większy cyrk z atestami niż w
    samochodach. Niedawno na FM się producent kotłów, chyba przez przypadek,
    wypruł na ten temat. :P Znaczy chciał obsmarować złych urzędników unijnych
    a wyszło jak wyszło. Dlatego ja od dawna optuję za zakazem palenia w
    kominkach i innych kotłach, nawet tych najwyższej "klasy" i piętnuję
    dopłaty do tych "nowoczesnych" spalinowych źródeł ciepła.

    --
    Pozdor
    Myjk