  • Data: 2020-11-19 15:43:34
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rp5spa$9p9$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 19-11-2020 o 14:18, J.F. pisze:

    >Ale jazda po starym nas nie interesuje w tym kontekście.
    >Na nowy wjeżdżają, a nie go zmieniają.

    Skoro jechali po starym pasie, a teraz jada po nowym - to IMO zmienili
    pas, ale ja sie nie znam :-P

    >Zgodnie z przepisami tak - to jest niedookreślone.

    A jak to zrobie w Poznaniu za ta tabliczka ?

    >A ludzie myślą logicznie i jednak próbują temu zapobiec, więc nie
    >skręcają w ten sposób widząc przeciwnika po lewej.

    Ja bym tam sie raczej skupil na tym, ze jak ktos wjedzie rogiem
    swojego pojazdu w drzwi drugiego - to jest winny.
    Ale jak bede szybki, to bedzie rog-rog :-)

    J.