  • 1. Data: 2020-11-18 12:59:52
    Temat: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jedziemy sobie drogą gdzie są 2 pasy do skretu w lewo bądz dwa pasy do
    skretu w prawo.
    Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.

    Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 2. Data: 2020-11-18 13:07:21
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-11-2020 o 12:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.
    >
    > Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?

    BYŁO !!!!!
    Z 10 razy.
    W tym roku też.

  • 3. Data: 2020-11-18 14:19:23
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Budzik w
> [...]

    > Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.

    > Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?

    *Żadny auto musi*

    Natomiast, kierujący powinni się stosować do przepisów.

    Z grubsza: ten z prawej ma do wyboru dwa pasy (prawy i środkowy), a ten z
    lewej też dwa pasy (lewy i środkowy), ale środkowy warunkowo, jeżeli ten z
    prawej na niego nie wjeżdża.

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-11-18 14:44:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]
    >Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.

    >Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?

    A dla utrudnenia - pasy sa wymalowane tak
    https://www.google.com/maps/@51.1134725,17.0060942,8
    1m/data=!3m1!1e3

    jedziemy z poludnia w lewo

    J.

  • 5. Data: 2020-11-18 14:45:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-18 o 12:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Na drodze na która skrecamy sa trzy pasy do dalszej jazdy.
    >
    > Pytanie który auto musi sie po skrecie znaleźc na którym pasie?

    Trzymaj się krawężnika przy którym jedziesz i będzie najbezpieczniej.
    Natomiast większe prawo wyboru ma ten z prawej i może bez problemu zająć
    środkowy pas jeśli zechce. Dla kierowcy z lewego pasa taki manewr byłby
    nieustąpieniem pierwszeństwa.

  • 6. Data: 2020-11-18 16:40:15
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > A dla utrudnenia
    [...]
    > jedziemy z poludnia w lewo

    Jesteś Idiotą i dobrze Ci z tym?

    Jakiego południa w leweo?

    Narysuj o co Cię chodzi, uwzględniając to co już zostało w tym wątku
    napisane, kozystając z podkładu google'a

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2020-11-18 17:07:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w

    [...]

    >Jesteś Idiotą i dobrze Ci z tym?
    >Jakiego południa w leweo?

    Z poludnia, to z poludnia - nie wiesz gdzie jest poludnie, to nie
    wyzywaj ludzi od idiotow.
    W lewo to w lewo, nie wiesz co znaczy w lewo, to jedz sobie w prawo.

    >Narysuj o co Cię chodzi, uwzględniając to co już zostało w tym wątku
    >napisane, kozystając z podkładu google'a

    Chodzi o takie trudne slowo nie dla idiotow: geometria.
    Geometria skrzyzowania, styczne linii pasow, itp ...

    J.

  • 8. Data: 2020-11-18 17:42:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2020 o 14:44, J.F. pisze:

    > A dla utrudnenia - pasy sa wymalowane tak
    > https://www.google.com/maps/@51.1134725,17.0060942,8
    1m/data=!3m1!1e3

    > jedziemy z poludnia w lewo

    A dlaczego dla utrudnienia?

    Lokalsi obstawiam, że jadą lewy na lewy, "prawy" na środkowy a na prawy
    prawoskręt.

    Ja tam nie mam problemów - motocykl jedzie pierwszy, to sobie biorę
    który mi pasuje:)

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-11-18 17:53:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Trzymaj się krawężnika przy którym jedziesz i będzie
    > najbezpieczniej.

    To prawda. Ale znajomosc przepisów raczej tego bezpieczenstwa nie
    umniejszy :)

    > Natomiast większe prawo wyboru ma ten z prawej i
    > może bez problemu zająć środkowy pas jeśli zechce. Dla kierowcy z
    > lewego pasa taki manewr byłby nieustąpieniem pierwszeństwa.

    https://ibb.co/GMShGhg
    Taki znak pojawił sie w Poznaniu jadac Hlonda i skrecajac w lewo w
    Lechicka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 9. Data: 2020-11-18 17:53:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik TomN n...@i...dyndnxs.invalid ...

> [...]
    > a ten z lewej też dwa pasy (lewy i środkowy), ale środkowy
    > warunkowo, jeżeli ten z prawej na niego nie wjeżdża.

    No to teraz niespodzianka.

    Poznań Hlonda - skret w lewo w Lechicka.

    I mamy taki znak:
    https://ibb.co/GMShGhg

    Jak to wytłumaczyc?

    --