-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
Date: Wed, 25 Nov 2020 23:35:21 +0100
Message-ID: <a...@4...com>
References: <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org> <rp54km$pgr$4$Cav@news.chmurka.net>
<rp5age$m3h$1@gioia.aioe.org> <rp5b5i$tv5$1$Cav@news.chmurka.net>
<rp5d0o$1ooa$1@gioia.aioe.org> <rp5dld$ves$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rp7mii$huq$1$Cav@news.chmurka.net> <rp807s$msb$1@gioia.aioe.org>
<rpjlj6$167l$1@gioia.aioe.org>
<5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@e...not.valid>
<5fbe68fa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 16
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.32.58
X-Trace: 1606343884 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 89.64.32.58:39475
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1753
X-Received-Body-CRC: 1504898079
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687979
[ ukryj nagłówki ]Wed, 25 Nov 2020 15:23:54 +0100, w <5fbe68fa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
> Więc trzeba
> się posiłkować tym, co się widzi. A widzi się to, że jadący lewym pasem
> może jechać na wprost, bo jego pas ruchu istnieje, a jadący prawem nie
> może, bo jego pas się kończy (to jego pas ruchu jest "zabierany" przez
> chodnik).
Na drogach bez wyznaczonych pasów prawy pas nigdy się nie kończy. Po prostu.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.20 23:38 r...@k...pl
- 27.11.20 12:10 J.F.
- 27.11.20 21:28 Rom45
- 27.11.20 22:43 Shrek
- 28.11.20 08:22 Rom45
- 28.11.20 13:10 JaTy
- 28.11.20 14:26 Rom45
- 28.11.20 14:49 Shrek
- 30.11.20 15:48 J.F.
- 02.12.20 23:09 r...@k...pl
- 02.12.20 23:13 r...@k...pl
- 03.12.20 06:34 Shrek
- 03.12.20 06:35 Shrek
- 03.12.20 22:49 Liwiusz
- 05.12.20 00:22 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=