-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rp5b5i$tv5$1$Cav@news.chmurka.net> <rp5d0o$1ooa$1@gioia.aioe.org>
<rp5dld$ves$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rp7mii$huq$1$Cav@news.chmurka.net> <rp807s$msb$1@gioia.aioe.org>
<rpjlj6$167l$1@gioia.aioe.org>
<5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@e...not.valid>
<5fbe68fa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...com>
<5fc1732a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
<q...@4...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 3 Dec 2020 06:35:51 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.5.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <q...@4...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <5fc87937$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1606973751 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 83.142.196.21:52150
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1777
X-Received-Body-CRC: 2199646791
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688195
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02.12.2020 o 23:13, r...@k...pl pisze:
>> https://www.google.pl/maps/@52.2773654,20.923183,3a,
75y,12.52h,81.87t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8vxkEW7y1MboXt
zkv5mh0g!2e0!7i13312!8i6656
>
> Bardzo słaby przykład -- prawy nie kończy się :)
> Są ambitniejsze :P
Wczoraj sprawdziłem na żywca. Jadąc "prawym pasem" moje pierwszeństwo
wynikało jedynie z 200 koni pod maską;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.20 22:49 Liwiusz
- 05.12.20 00:22 r...@k...pl
- 05.12.20 17:36 Shrek
- 05.12.20 19:15 _Master_
- 05.12.20 19:19 _Master_
- 06.12.20 05:00 Rom45
- 06.12.20 07:19 Shrek
- 07.12.20 10:29 Rom45
- 08.12.20 18:44 Rom45
- 08.12.20 21:17 Shrek
- 08.12.20 21:41 Rom45
- 08.12.20 22:09 Rom45
- 08.12.20 22:15 Shrek
- 08.12.20 22:16 Shrek
- 08.12.20 22:21 Rom45
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=