  • 51. Data: 2011-03-24 21:57:19
    Temat: Re: Skrzyżowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    <news:slrnionb4g.c5a.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail
    -ho.pl>:

    > Obaj zmieniają.

    Czyli pstryk i pas którym jechał znik...ł. Ale podasz przepis, czy znowu
    będziesz się migał?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 52. Data: 2011-03-24 22:03:58
    Temat: Re: SkrzyĚźowanie - pytanie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Nie ma takich skręcających w lewo (ściślej: na tym skrzyżowaniu nie ma).

    Tak, na zdjęciu z fotoradaru też nie widać sygnałów błyskowych i nie słychać
    "syreny" -- tylko, że wielokrotnie na tym skrzyżowaniu bywam, i za każdym
    razem widzę, że dwa pojazdy skręcają równolegle w tym samym kierunku --
    jeden obok drugiego -- to ile jest pasów skręcających w lewo zgodnie z PoRD?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 53. Data: 2011-03-24 22:06:57
    Temat: Re: SkrzyÄšà „ĹĄÄšÂŸowanie - pytanie
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > Nie ma takich skręcających w lewo
    > (ściślej: na tym skrzyżowaniu nie ma).

    Są DWA pasy do skrętu w lewo przed skrzyżowaniem. Na skrzyżowaniu są
    kontynuowane, pomimo, że nie są rozrysowane znakami poziomymi. Wiesz
    dlaczego? Po pierwsze wprowadzałyby pierdolnik gdyby rozrysowali
    wszystkie pasy ruchu, a po drugie zniknęłyby po pierwszym miesiacu od
    wymalowania. Dlatego wyznaczanie pasów znakami poziomymi stosuje się
    tylko na dużych tudzież skomplikowanych skrzyżowaniach.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 54. Data: 2011-03-24 22:12:05
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Krzysiek Kielczewski napisal:

    > Nie mówimy o krzywej drodze tylko o skrzyżowaniu.

    Skrzyżowanie to jak najbardziej droga. Z pasami ruchu.
    Po kolei:

    *droga* - wydzielony pas terenu składający się z jezdni, pobocza,
    chodnika, drogi dla pieszych lub drogi dla rowerów, łącznie z
    torowiskiem pojazdów szynowych znajdującym się w obrębie tego pasa,
    przeznaczony do ruchu lub postoju pojazdów, ruchu pieszych, jazdy
    wierzchem lub pędzenia zwierząt;

    *jezdnia* - część drogi przeznaczoną do ruchu pojazdów; określenie to
    nie dotyczy torowisk wydzielonych z jezdni;

    *pas* *ruchu* - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony
    znakami drogowymi;

    *skrzyżowanie* - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających
    jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami
    utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; [...]

    Widzisz tu gdzieś, żeby skrzyżowanie miało definicję wykluczającą je z
    drogi lub jezdni? Skrzyżowanie to jezdnia "zawarta" w drodze,
    posiadająca pas lub pasy ruchu, oznaczone lub nieoznaczone znakami
    drogowymi.

    > Taaak? To jak biegną?

    Jak nie potrafisz sobie tego wyobrazić, to nanieś szkic na podstawie
    tych skrzyżowań, gdzie pasy są rozrysowane. To na prawdę nic trudnego,
    trzeba tylko użyć głowy.

    > Nie ma takiego przepisu.

    Czyli na skrzyżowaniu może być więcej niż jeden pas ruchu.
    Eureka.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 55. Data: 2011-03-24 22:13:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Taaak? To jak biegną?

    Jeden obok drugiego.

    > Nie ma takiego przepisu.

    l>

    Czyli jeśli Myjk pisze, a nie ma w przepisach to Myjk nie ma racji, jeśli
    pisze Krzysiek i tez nie ma w przepisach to racje ma Krzysiek. Pogratulować
    konsekwencji

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 56. Data: 2011-03-24 22:21:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Skrzyżowanie to jak najbardziej droga. Z pasami ruchu.

    Nie. Skrzyżowanie to przecięcie dróg.

> [...]
    > drogi lub jezdni? Skrzyżowanie to jezdnia "zawarta" w drodze,
    > posiadająca pas lub pasy ruchu, oznaczone lub nieoznaczone znakami

    J.w. Skrzyżowanie to nie jezdnia, to przecięcie jezdni.

    > Jak nie potrafisz sobie tego wyobrazić, to nanieś szkic na podstawie
    > tych skrzyżowań, gdzie pasy są rozrysowane. To na prawdę nic trudnego,
    > trzeba tylko użyć głowy.

    No to użyj i opisz.

    > Czyli na skrzyżowaniu może być więcej niż jeden pas ruchu.
    > Eureka.

    Nigdy nie twierdziłem inaczej.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 57. Data: 2011-03-24 22:26:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Jeden obok drugiego.

    Konkretnie jak?

    l>

    Googiel jeszcze nie zindeksował, możesz zrobić ctrl+c, ctrl+v?

    > Czyli jeśli Myjk pisze, a nie ma w przepisach to Myjk nie ma racji, jeśli
    > pisze Krzysiek i tez nie ma w przepisach to racje ma Krzysiek. Pogratulować
    > konsekwencji

    Uważasz, że nie mam racji pisząc, że nie ma takiego przepisu? No go
    wskaż.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 58. Data: 2011-03-24 22:27:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Są DWA pasy do skrętu w lewo przed skrzyżowaniem.

    Zgoda.

    > Na skrzyżowaniu są
    > kontynuowane, pomimo, że nie są rozrysowane znakami poziomymi.

    Nie, nie są.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2011-03-24 22:31:24
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-24, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

> [...]

    # pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu
    # jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony

    Jezdnia się skończyła - pas też się skończył. Po drugiej stronie
    skrzyżowania na którym skręciłeś masz drugą jezdnię, a nie tę samą.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 60. Data: 2011-03-24 22:48:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    -ho.pl>:

    > Konkretnie jak?

    Tak: 44

    4 oznacza pojazd wielośladowy

    l>

    > Googiel jeszcze nie zindeksował, możesz zrobić ctrl+c, ctrl+v?

    Nie wiesz co sam napisałeś, czy ktoś sie pod Ciebie podszywał...

    > Uważasz, że nie mam racji pisząc, że nie ma takiego przepisu? No go
    > wskaż.

    A kot na to, że nie będzie Krzysiek go odwracał, się zabrał i poszedł...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]