  • Data: 2016-12-15 15:04:03
    Temat: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > mowi tylko, ze "oznacza".
    > A dlaczego sie tak odbywa, to juz nie mowi.

    Chyba się trochę zagalopowałeś.
    A nakaz skrętu w prawo, albo w lewo mówi dlaczego tak ma być?
    Nakazuje Ci jechać w określona stronę i tyle, na tym właśnie polegają znaki nakazu.
    Zresztą nei tylko one.

    > Zarzadzenie dyrektora zarzadu drogi w sprawie ustanowienia organizacji
    > ruchu ?

    Nie ma to żadnego znaczenia jaki jest powód ;)

    > Ale "na skrzyzowaniu". W/g Ciebie skrzyzowanie sie po tych ~10m
    > konczy i jedziemy sobie zwykla droga (jezdnia ?) wokol wyspy do
    > nastepnego skrzyzowania.

    Nie, ja to rozumiem inaczej. Mniej więcej tak, C12 czyni z obwiedni jedną całość o
    określonych prawach.

    > To czemu mialbym nie zawrocic na tej drodze, jesli nie ma informacji,
    > ze nie jest jednokierunkowa ?

    Z powodu jak wyżej.

    --
    pozdrawiam