    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Słona woda szkodzi Teslom
    Date: Sun, 17 Sep 2023 15:14:32 +0200

    Sat, 16 Sep 2023 12:14:30 +0100, ddddddddddd

    > spalinowego nie, bo pewnie by już nie wyjechał

    I oczywiście szukasz wymówek aby tylko nie przyznać że elektryka byś się
    bał a spaliniaka to już nie, bo by rzekomo już nie pojechał. Tymczasem
    można spaliniaka wyciągnąć z kałuży, przedmuchać i pojedzie.

    > a pewnie nią w głębokiej wodzie nie brodziłeś, więc narażone były tylko
    > elementy które powinny być odporne

    No właśnie o to chodzi że nie ma to znaczenia, czy jeździłem czy nie,
    samochód jest narażony na warunki atmosferyczne i tyle. Nie ma większego
    znaczenia czy raz brodzi w głębokiej wodzie czy latami jeździ podczas ulew.
    W przypadku Fabii była wadliwa konstrukcja, po prostu wiązka elektryczna w
    komorze silnika była poprowadzona w takim miejscu, że notorycznie stała w
    wodzie i innym syfie powodujących jej degradację -- nie zbieranych przez
    brodzenie po głębokiej wodzie, ale przez jazdę w zwykłym deszczu,
    generalnie zwykłych warunkach eksploatacyjnych. Masz tu po prostu film z
    fotkami, bo nie chce mi się pisać:

    https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnhUcE

    Zresztą to nie jedyny fakap w tym samochodzie, bo inne przewody się wręcz
    po prostu przecierały i robiły zwarcie (pompa wspomagania).

    > ale o co ci chodzi?

    Że tylko pytam? ;) :D :) :} xD
    Wszak leci muzyka nikogo nie dotyka.

    > ja tam widzę emotkę na końcu

    Postawienie emotki zmienia głupie pytanie w mądre? Bo w przypadku J.F. przy
    każdym głupkowatym pytaniu jest emota, jakby chciał się nią właśnie
    zabezpieczyć że tylko sobie żartuje. Ja rozumiem raz, ale nie setki, czy
    może już tysiące razy.

    > Tak, uważam że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi i
    > jeszcze głupsze unikanie odpowiedzi / wyśmiewanie pytającego aby nie
    > dopuścić go do głosu.

    Owszem, są głupie pytania, tam gdzie odpowiedź
    na nie leży niczym drobne pod krawężnikiem.

    > Swego czasu byli idioci nie chcący dyskutować o kowidzie,

    Którzy dla przykładu? Bo ja widziałem wypowiedzi ludzi którzy o tym mówili
    otwarcie, a szury które normalnie się pruły jak leci, nie chciały ze
    specjalistami rozmawiać w bezpośredniej dyskusji. Bo wiedzieli że by ich
    taki specjalista sponiewierał. Dlatego szury od płaskiej ziemi też nie
    staną F2F z naukowcem, nie polecą w kosmos aby sprawdzić swoje teorie, mimo
    że dzisiaj grupa szurów spokojnie mogłaby zrobić ściepę i w ten kosmos
    wysłać przedstawiciela, najlepiej największego szura, żeby im nagrał jak
    wygląda ziemia z kosmosu.

    > teraz nagle okazuje się, że szczepionki nie są super bezpieczne,

    Kto twierdził że są super bezpieczne? Ty widzę nadal nie rozumiesz BILANSU
    zysków i strat wynikających m.in. ze szczepień czy lockdownu. Tak samo jak
    inne szury nie rozumieją bilansu zysków i strat wynikających z
    elektromobilności.

    > maski były bezcelowe,

    Kto tak stwierdził? Ci co kiedyś badali i wykazali, że maski wpływają
    pozytywnie na zmniejszenie transferu dzisiaj twierdzą że to bez sensu było?
    Może jeszcze stwierdzisz że lekarze podczas operacji nie muszą nosić
    rękawiczek i masek, nie muszą stosować antybiotyków oraz innych leków bo
    nie są "superbezpieczne" itp.? Będzie ciekawiej.

    > a zamknięcie gospodarek to było tylko wytłumaczenie do
    > ropoczęcia dodruku.

    Który szur tak stwierdził i na podstawie czego?

    > Wszystko dlatego że kowidianie twierdzili, że na
    > idiotyczne tematy nie należy rozmawiać,

    Jako "kowidian", z tobą dyskutowałem, ale to było wszystko jak typowa
    dyskusja z płaskoziemcą czy innym konfederatą o ekonomii. Z szurami tak
    jest, że oni nie uwzględniają faktów i statystyk, tylko biorą swoje mierne
    obserwacje i rozwlekają je na wszystko i wszystkich. Oczywiście, były
    błędy, bo nie była to normalna sytuacja (tak samo jak były błędy po tym jak
    się rozjebał Kaczyński w Smoleńsku ale co do zasady, poza szurami, nikt nie
    ma wątpliwości jakie były przyczyny), ale wbrew temu co twierdzisz nikt
    temu nie zaprzecza, natomiast mamy dzięki temu doświadczenie na przyszłość.
    Tak się ludzie uczą między innymi. Ale ze statystyk i obecnego stanu wiedzy
    widać że bardziej by ludzi i gospodarkę poturbował brak lockdownu i brak
    szczepień. To m.in. dzięki szczepieniom dzisiaj pandemia przeszła w stan
    endemii.

    > więc stworzył się konsensus - wszyscy byli po jednej stronie, druga
    > strona była wyciszana i dopiero teraz okazuje się że miała rację.

    Oczywiście, tak samo jak konfedera ponoć jako pierwsza piała o problemie ze
    zbożem ukraińskim, i dopiero teraz się okazuje że miała rację... he he he
    Ztymżenie.

    --
    Pozdor
    Myjk