    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Słona woda szkodzi Teslom
    Date: Mon, 18 Sep 2023 13:29:33 +0200

    Mon, 18 Sep 2023 06:12:24 +0100, ddddddddddd

    > możliwe, nigdy nie próbowałem i nie mam zamiaru. To że elektryka bym się
    > obawiał, nie oznacza, że bym go nie użytkował - ale raczej nie
    > wstawiłbym przez jakiś czas takiego auta do garażu pod domem

    Typowe szurskie podejście. Wiedza i statystyki są,
    a ty dalej w środniowieczu palisz czarownice na stosie.

    > raczej ma, elementy które mogą być bardziej narażone na wilgoć powinny
    > być bardziej przed nią zabezpieczone, ale nikt nie projektuje auta po to
    > żebyś brodził w kałużach po szyby

    Ale bateria jest przy samej jezdni, musi być zabezpieczona przed dowolnym
    naporem wody, bo w trakcie normalnego użytkowania leje się na nią ze
    wszystkich stron. Inżynierzy którzy by nie przewidzieli aby zabezpieczyć
    baterię przed wodą byliby skrajnymi idiotami. Oczywiście, nawet w takim
    samochodzie jak mój Outlander są przypadki sypania błędami z baterii,
    ale to jak jakiś paprok nie potrafi go poskładać po fabrycznym rozebraniu.
    Ale nadal, komputer natychmiast sypie błędami w związku z wodą.

    > XD

    Śmiejesz się z siebie, czy dopiero zrozumiałeś że jednak
    bywają głupie pytania a emoty niewiele zmieniają? ;P

    > pamiętam jak w pierwszych tygodniach debata w polskiej
    > TV na ten temat została anulowana,

    Ja pamiętam że info się sypało nieprzerwanie.

    > niedawno fb i twitter przyznali, że na zlecenie rządu
    > cenzurowali treści, które teraz okazały się prawdziwe

    Źródło? Zaraz będzie jak u masterka z wykazaniem że to
    szyderakonfedera jako pierwsza rzekomo mówiła o problemie
    ze ukrozbożem a tusk po nich powtarzał. Ztymżenie.

    > nie chce mi się szukać,

    No tak, to akurat typowe dla szurów. Nie chce im się szukać,
    powinno wystarczyć tylko to co mówią, bo przecież to prawda
    objawiona.

    > był świetny mix z tv zaczynający się od 100% ochrony przed
    > zakażeniem/przenoszeniem, spadający do zera w ciągu kilku
    > miesięcy. W rolach głównych Biden, Fauci i eksperci

    No aż szkoda że nie obejrzę.

    Oczywiście nie odpisałeś na pytanie. Zatem, kto? Źródła!

    > muszą, żeby nie przenosić kowida ;)

    O, jest imotka, fajnie! Te maski to tylko żeby kowida nie przenosić?
    Literalnie, bo nie wiem czy rozumiesz, pytam czy podważasz istnienie
    bakterii i innych wirusów poza kowidem.

    > A szpitale były przepełnione czy nie?

    Te z chorymi na covid, były. Inne mogły nie być przepełnione,
    bo szpitale to największe bomby epidemiologiczne więc ograniczano
    ich wypełnianie. Owszem, można debatować czy lepiej zrobić bomby
    epidemiologiczne i tracić wtedy setki, jak nie tysiące ludzi,
    czy tracić setki czy tysiace w wyniku braku opieki szpitalnej
    (vide onkologia). Ale, jak już wspominałem, takich rzeczy się
    nie dowiemy, statystyki mówią jendak, że to były dobre kroki.

    > ostatnio chyba nawet w PL stwierdzono,

    Źródło? Tylko nie jakiś miks z TV, poproszę pełne
    wypowiedzi, najlepiej naukowców którzy tak stwierdzili.

    > że nie - ale mówiąc o tym 3 lata temu nazywano cię szurem,
    > bo wszyscy jednogłośnie twierdzili inaczej.

    Z szurami jest tak, że oni używają jednego faktycznego argumentu
    odnoszącego się do jakiegoś szczątka informacji, a potem rozciągają
    go na cały temat, tzn. myślą że jak w jednym punkciku mają rację,
    to że cała reszta którą twierdzą, też jest z automatu prawdą.
    A to tak nie działa.

    > Ty jesteś pewny, że wyszczepienie miało wpływ na spadek
    > śmiertelności z zapowiadanych kilkunastu % na promile.

    Historia potwierdza skuteczność szczepionek do tego stopnia,
    że niektóre choroby dzięki szczepionkom zostały eradykowane
    na CAŁYM ŚWIECIE. Ale przez szurów antyszczepionkowych wraca
    np. koklusz. A ty tu jakieś szurskie teorie snujesz że szczepienia
    nie zmniejszają zachorowalności a w końcu śmiertelności z powodu
    niewydolnej służby zdrowia w zderzeniu z pandemią.

    > Łatwo tak twierdzić, tak samo łatwo jak to, że szczepionki
    > nie zabiły jeśli osoba nie zmarła tuż po szczepieniu.

    Łatwo to tobie jest rzucać stwierdzenia. Problem w tym,
    że elementarnej wiedzy w temacie nie masz, rzucasz tylko
    hasełkami bez potwierdzenia. Jak typowy płaskoziemca czy
    inny antyszczepionkowiec.

    > swoją drogą narracja się zmienia na ocieplenie klimatu

    Gdzie, w twoich szurskich źródłach, których nie podasz,
    bo nie chce ci się szukać?

    > i niedawno widziałem ekspercki spot,

    Oczywiście nie chce ci się go szukać?

    > w którym przekonywano, że maseczka nie powstrzymuje
    > (o ile dobrze pamiętam)

    To może następnym razem zanim napiszesz
    to sprawdź czy dobrze pamiętasz?

    > smogu (czy czegokolwiek innego), a dla porównania wrzucona była..
    > jeszcze mniejsza cząsteczka kowida ;-)

    Jak dla mnie to nie był ekspercki spot, tylko typowo szurski.
    Bo tylko szury nie rozumieją jak działają maseczki i robią
    takie łajno porównania.

    --
    Pozdor
    Myjk