  • Data: 2024-03-14 18:29:34
    Temat: Re: Słuchawki BT - rozmowa między słuchawkami?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Mar 2024 08:17:23 +0100, Akarm wrote:
> [...]
    na-5s/

    > Nie. Nie przesadzili.
    > Przecież łączność między dwoma motocyklami jest nadal realizowana
    > radiowo, tak jak to jest "od zawsze". Dodatek Bluetooth umożliwia po
    > prostu jeszcze łączność z telefonem/nawigacją.

    No chyba, że tak. Ale ... tu jest instrukcja
    https://shoei-kaski.pl/product-pol-158487-Interkom-m
    otocyklowy-Sena-5S-bez-radia-FM-2-zestawy.html

    Jezu, jak to jest niejasno opisane.
    Ale jest tam rozdział "Bluetooth Intercom"
    Oraz "universal intercom",

    7.3 Universal Intercom
    Universal Intercom allows you to have two-way intercom conversations
    with users of non-Sena Bluetooth headsets. You can pair your headset
    with only one non-Sena headset at a time.

    Jesteś pewny, że jest tam jakies inne radio?

    W zasadzie ... jakby podniesc moc nadajnika BT, to i zasięg się
    wydłuzy. Tylko nie wiem, co na to przepisy.

    J.