eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany" ;) › Re: "Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany" ;)
  • Data: 2023-06-20 15:01:15
    Temat: Re: "Słynny aktor o autach elektrycznych. Czuje się oszukany" ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 19 Jun 2023 23:10:28 +0200, Robert Wańkowski

    > Szukałem na ich stronie, ale nie znalazłem sprostowania.

    I co, bardzo zdziwiony jesteś? Przecież, jak pisałem, to jest "organizacja"
    która siedzi w kieszeni koncernów paliwowych i motoryzacyjnych (które dla
    odmiany też siedzą w kieszeni koncernów paliwowych). Sprostowanie
    zatytuowali tak, aby nie można było tego znaleźć. Masz:

    https://www.greenncap.com/press-releases/lca-how-sus
    tainable-is-your-car/

    Oczywiście skwitowane że nie miało to wpływu na końcowe wyniki -- tylko że
    jednak miało, no bo jak, elelement który jest najbardziej emisyjny,
    policzony dwukrotnie, miałby nie mieć wpływu.

    --
    Pozdor
    Myjk