    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Smart TV do starego TV
    Date: Thu, 2 Dec 2021 23:54:34 +0100

    W dniu 02.12.2021 o 20:09, wowa pisze:
    > Dzień dobry
    > Potrzebuję do starego TV (tak , kineskop :) dołożyć trochę
    > nowoczesności. Minimum to odtwarzanie płyt
    odtwarzacz płyt z wyjściem euro

    > i połączenie z ethernetem.
    po co? od odpowiedzi na to pytanie zależy moc obliczeniowa sugerowanego
    urządzania.

    > Do tej pory był jakiś komputer ale
    > połączenie przez wejście composit. Jakość sygnału dość beznadziejna. I
    to najtańsze wyjście. stary laptop

    > teraz dwa pytania:
    > Czy są dostępne karty graficzne z wyjściem component lub RGB?
    > Czy któraś z konsoli do gier nada się do tego celu? Która?
    Playstation2 + guncon
    > Wiem o istnieniu śmietników ale są pilniejsze wydatki.
    Tego nie rozumiem. Ja ze śmietnika wyciągnąłem monitor przemysłowy 42
    LCD cale. JAk się nie brzydzisz - szukaj.
    > Wojtek

    Teraz napiszę to czego nie chcesz słyszeć/czytać. nic mądrego nie
    zrobisz. są przelotki z hdmi (czyli współczesny komp) na każde
    gniazdo/kabel który chcesz. ja mam hdmi puszczone na rzutnik 800x600.
    jak przez przypadek (ten sam obraz na monitorze i na rzutniku) daje 1920
    punktów na rzutnik - to nic za cholere nie przeczytasz. Albo wiesz co
    masz naklikać, albo trzeba ustawić dwa osobne monitory. tyle ze na 800p
    trudno jest obsługiwać internet. rozsądne wyjście to przygotowanie okna
    na monitorze i "przetarganie" go na ekran rzutnika, potem full screen i
    można oglądać. tylko i wyłącznie oglądać, na serio 800 punktów w
    poziomie to za mało do absolutnie czegokolwiek na nowych stronach www. A
    teraz pomyśl że Ty nawet 640p w poziomie nie będziesz miał.
    Sensownie - laptop z (linuksem i) wyjściem tv. myślę że w 100zł się
    zmieścisz. Albo "pudełka" typu smart tv, ale może Cię szlag trafić jak
    zobaczysz jak to wolno działa. Jeśli oczywiście mówimy o tanich.

    jeszcze inne rozwiązanie. może poszukaj mira cast, google cast i
    odpowiednią przelotkę na chinche/euro? Wtedy telefon będzie ogarniał
    obliczenia, a "cast" będzie wyświetlał.

    ToMasz