    Subject: Re: Smart TV do starego TV
    From: wowa <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sun, 05 Dec 2021 13:48:34 +0100

    > odtwarzacz płyt z wyjściem euro

    > po co? od odpowiedzi na to pytanie zależy moc obliczeniowa sugerowanego
    > urządzania.

    Proste, do oglądania filmów z internetów. Czasem coś zobaczyć bez
    uruchamiania komputera.

    > Playstation2 + guncon
    Guncon to pistolet do gier, po co on? Bez tego konsola nie wystartuje?

    > Tego nie rozumiem. Ja ze śmietnika wyciągnąłem monitor przemysłowy 42 LCD
    > cale. JAk się nie brzydzisz - szukaj.
    W sensie żeby wynieść TV do śmietnika :)

> [...]
    > oglądać, na serio 800 punktów w poziomie to za mało do absolutnie
    > czegokolwiek na nowych stronach www. A teraz pomyśl że Ty nawet 640p w
    > poziomie nie będziesz miał.
    > Sensownie - laptop z (linuksem i) wyjściem tv. myślę że w 100zł się
    > zmieścisz. Albo "pudełka" typu smart tv, ale może Cię szlag trafić jak
    > zobaczysz jak to wolno działa. Jeśli oczywiście mówimy o tanich.
    >
    > jeszcze inne rozwiązanie. może poszukaj mira cast, google cast i odpowiednią
    > przelotkę na chinche/euro? Wtedy telefon będzie ogarniał obliczenia, a "cast"
    To, to wiem. Szukam prostego i taniego rozwiązania na czas do wymiany
    TV. Albo pozostanę przy s-video albo sprawdzę taką przejściówkę
    HDMI-SCART.
    Wojtek