    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Smart TV do starego TV
    Date: Wed, 08 Dec 2021 23:26:57 GMT

    in <news:61b0d86b$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user wowa pisze tak:

    > Nie wiem co za telewizory mieliście wcześniej.

    Miałem Neptuna 547 22", TRILUX TAP 2131 TS, Thomsona 21"

    Jakiś czas używałem tego TRILUXa jako monitor do kompa po kablu S-VHS
    Wspominam to jako horror dla oczu.

    https://en.wikipedia.org/wiki/S-Video

    > Mój, subiektywnie oczywiście, ma bardzo ładny obraz, naturalne
    > kolory i dobrą zbieżność. Nie miga za bardzo,(100Hz)i w warunkach
    > w jakich oglądam jest wystarczający.Póki się nie zepsuje nie widzę
    > powodu do wymiany.

    Robisz spotkania z widzami?

    Chciałbym Cie poznać i zrozumieć ideologię żeby
    w 2021r mieć bryłę CRT zamiast obrazu na ścianie LCD.

    Na LCD jest prostokąt zawsze bo fizycznie piksele są
    ustawione jak wojsko 3840 na 2160.

    Koszt to nie argument bo mój rumuński kolega w ciagu 6 lat znalazł
    dziewięć telewizorów z wystawki które odczyścił i wysłał do Rumunii.
    Jeden Samsung 32" dał mi. Oddałem go rynkom wschodzącym.

    Niedawno znalazłem monitor dotykowy chyba Benq może 40" ale nie wziąłem
    bo nie mam samochodu.

    Jak przyjadę do Polszy to pozbieram po rodzinie małe telewizory
    i wyśle na wschód.

    > I jeszcze jedno, ma normalne głośniki i słychać co gada :)

    Wszystkie moje telewizory ładnie grają. Mam też laptopa z głośnikami
    Altec Lansing i gra rewelacyjnie więc mały głośnik też może.

    https://alteclansing.com

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety