    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Smart TV do starego TV
    Date: Thu, 9 Dec 2021 20:29:54 +0100

    On 08/12/2021 21:31, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zatrzymałeś się w rozwoju, bo sygnał analogowy nie jest nadawany od
    > kilku lat

    Więc po co Ci technologia CRT, zależna od interlace, skoro to już takie
    archeo, że nawet nie produkuje sie działajacego z nimi sygnału?

    >, a tuner po RGB może wysyłać 1080p@50Hz.

    Może. A kto to odbierze? Gówniany kineskop z siatką 400 punktów koloru i
    układami o paśmie przenoszenia PAL?

    Na marginesie: tunery DVB-T z wyjściem analogowym, produkują interlace.
    Przynajmniej wszystkie jakie miałem w ręku.

    > Twój płaskacz da się oglądać pod kątem 45°-60°, czy masz przykręcony do
    > podłogi jeden fotel?

    Moje monitory, wszystkie, oraz wszystkie telewizory, da się ogladać pod
    kątem bliskim 180 stopni bez efektu utraty kolorów.

    Wychodzi na to że ostatni telewizor widziałes gdzieś na początku wieku,
    kiedy były jeszcze matryce TFT. Wtedy były odbarwienia. Obecnie nie ma.

    No więc przejdź się do sklepu i poogladaj. Pod kątem dowolnym. Możesz
    być zaskoczony, gdzie obecnie zaszła technika i jakie są kąty oglądania.
    W niektórych to jest pełne 180 stopni.

    > Mam jeden IPS, włączam jak chcę nocą pooglądać srebrne chmury w czarnej
    > kopalni...

    Zmień na coś lepszego. Podpowiem: TV za 400zł, który kupiłem w zeszłym
    roku, rozgniata cokolwiek starszego, czy to LCD czy CRT.

    > Widocznie Quintrix lepszy od Trinitrona ;-).

    A oba wszak gówniane, bo CRT.