    Date: Thu, 10 Nov 2022 20:29:07 +0100
    From: Ewa <E...@c...com>
    Subject: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm

    > Musisz wyciągnąć to menu spod dolnej krawędzi. Tam są ikonki do wyboru
    > prypadkowego, grania na okrągło, start/stop.
    To wszystko działa. Jednak gdy chcę ograniczyć odtwarzanie do wybranych
    plików, to muszę je skopiować/przenieść do specjalnie utworzonego
    katalogu. To nie jest wygodne. Dodatkowo nie potrafię tego zrobić
    na smartfonie i muszę w tym celu łączyć smartfona z laptopem.
    Czy znasz jakiś sposób na łatwiejsze wybieranie zakresu plików,
    które chcę odtwarzać?
    Na mojej mp3-ce było to banalnie proste, wystarczyło wskazać od - do.
    Co więcej, mogłam nawet wskazać fragment większego pliku i ten
    w kółko odtwarzać, jeśli tak właśnie chciałam.

    Skoro używanie smartfona jako mp3-ki stało się takie powszechne,
    to szkoda, że nikt nie pomyślał o napisaniu pod Androida prostego
    programu, który robiłby tylko to co robiły mp3-ki. Używanie do tego
    celu takiego "kolosa" jak VLC, przeznaczonego do innych celów,
    jest bez sensu. Ale na razie nie mam innego wyjścia.

    Pozdrawiam
    Ewa