  • Data: 2022-11-13 14:11:06
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2022 o 11:11, PiteR pisze:

    > gdzie?

    W domyślnych a jak nie masz to tym:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ht
    ckenny.kenny.urlopen&hl=en_US&gl=US

    > Ni chuja tego googlowego pomiotu.

    > nooo jeszcze czego, hasła.

    No przecież że nie do bąku :>

    > a ja mam pełno wrażliwych danych

    To schowaj do sejfu.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ne
    wsoftwares.folderlock_v1&hl=en_US&gl=US

    > Po co jak jest hasło znane ludzkości od 2tys lat.

    Nie rozumiem jednak hasła w felefonie. Przez ostatnie 10 lat nie
    zdarzyło mi się, żeby ktoś wziął mój felefon do ręki bez mojego pozwolenia.

    > Zdjecia obejrzy papierow, pesele, nr ubezpieczenia...

    Pesele pamiętam i inne liczby, nawet niektóre numery telefonów. Żaden
    problem. Kieyś tego nie było, znaczy zapisywania w felefonie i ludzie
    pamiętali. Teraz z lenistwa wpierdalają do smartfona. Wyżej pisałem,
    Sejf zainstaluj i tam trzymaj.

    > co w zamian?

    Od chuja tego. Ja robię tak, że jak szukam apki to testuję wszystko co
    mogę i zostawiam to co mi pasuje.
    Nie rozumiem sytuacji, że dzisiaj są takie nieogary, że muszą pytać
    kogoś, co im się podoba. Nokurwajak? Masz sklep to se potestuj. Boisz
    się zaśmiecać felefon? Weź jakiś stary i leć. Jak sobie wyrobisz w końcu
    gust to na przyszłość będziesz wiedział co chcesz :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>