  • 31. Data: 2016-07-06 13:53:16
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Tak zwany trzeci rodzaj prawdy. Jak wpisujesz nazwę ulicy, to
    >wyświetla ci listę miast i miejscowości z taką ulicą i porządaną
    >trzeba sobie wybrać, jak ktoś nie patrzy na to co się dzieje na
    >ekranie podczas wpisywania, to może mieć pretensje jedynie do siebie.

    Czasem jednak trzeci rodzaj - wersja przegladarkowa na peceta,
    wpisuje:
    dlugosza wroclaw

    a on mnie pieknie prowadzi ... na Żerniki Wroclawskie.
    I nawet nic nie mowi ze inne miasto wybral.
    Poprawili rok temu.

    Byc moze chodzilo o to, ze we Wroclawiu to jest ulica Jana Długosza.

    Aczkowiek nie sa osamotnieni - wpisuje w automape Sroda Slaska ul
    Polna, i kto nie przeczyta komunikatu, ten moze nie zauwazyc, ze
    ostrzega, ze nie znalazl i proponuje Polna w jednej z pobliskich wsi.
    A przeciez w AM (wersja WinCE) to nawet nie daje sie wpisac
    nieistniejacej ulicy.

    Byc moze tu chodzi o jakies podzialy administracyjne i to wcale nie
    jest juz sasiednia wioska.

    J.

  • 32. Data: 2016-07-06 13:55:11
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-07-05 o 17:10, Cavallino pisze:

    > A co jeśli smartfone ma Windows Phone?

    Mapfactor Navigator ma wersję na WindowsPhone. Używałem na nawigacji z
    WinCE i tak się przyzwyczaiłem, że teraz korzystam na androidzie.
    Nie porównam z innymi programami, bo nie używałem.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2016-07-06 14:00:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 6 Jul 2016 13:53:16 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Czasem jednak trzeci rodzaj - wersja przegladarkowa na peceta,
    > wpisuje:

    Ale mimo wszystko rozpatrujemy wersje mobilną ;)

    > a on mnie pieknie prowadzi ... na Żerniki Wroclawskie.
    > I nawet nic nie mowi ze inne miasto wybral.
    > Poprawili rok temu.

    Mimo to jak wpiszez Długosza, wyświetla Ci ze 20 miejscowości do wyboru.

    > Byc moze chodzilo o to, ze we Wroclawiu to jest ulica Jana Długosza.

    Być może, bo jak wpiszesz Jana długosza wyświetla kilkanaście miejscowości, w tym
    Wrocław.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 34. Data: 2016-07-06 14:16:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Jul 2016 13:18:12 +0200, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Nie zdarzyło mi się, a wpisuję samą ulicę, ewentualną miejscowość doprecyzowuję z
    podanej przez Googla listy.

    A to mnie nigdy nie dawał nic do wyboru -- prowadził jak sam sobie wymyślił.

  • 35. Data: 2016-07-06 14:35:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...

    >A to mnie nigdy nie dawał nic do wyboru -- prowadził jak sam sobie
    >wymyślił.

    Wpisz np Polna, a jak nie zobaczysz, to dopisz Sroda

    Ale ... wersja przegladarkowa/pecetowa ma np mozliwosc ustawienia
    punktow posrednich czy przesuniecia trasy.
    Mobilna/androidowa nie ma.

    J.

  • 36. Data: 2016-07-06 15:08:20
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 6 Jul 2016 14:35:51 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale ... wersja przegladarkowa/pecetowa ma np mozliwosc ustawienia
    > punktow posrednich czy przesuniecia trasy.
    > Mobilna/androidowa nie ma.

    Chyba dawno nie używałeś :) ma taką możliwość. Nie nazywa się to chyba punkt
    pośredni, tylko "szukaj na trasie", także masz możliwość w trakcie jazdy dodać jakiś
    kolejny punkt do którego w trakcie chcesz dojechać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 37. Data: 2016-07-06 19:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > trzeba sobie wybrać, jak ktoś nie patrzy na to co się dzieje na
    > ekranie podczas wpisywania, to może mieć pretensje jedynie do siebie.

    A moze bys czytał ze zrozumieniem?

  • 38. Data: 2016-07-06 19:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > trzeba sobie wybrać, jak ktoś nie patrzy na to co się dzieje na
    > ekranie podczas wpisywania, to może mieć pretensje jedynie do siebie.

    I jeszcze zeby poprzec przykładem:
    - dystuje: obrzycko, kruppika,
    - google zle zrozumiał: obrzycko krótka
    - zamiast powiedziec: w obrzycku nie ma ulicy krtókiej, wybrał, ostroróg,
    krótka i tam prowadzi.

  • 39. Data: 2016-07-06 19:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Googlowe działa poprawnie, jeżeli podasz dokładny adres, np.
    > "Warszawa, Piłsudskiego". Bo jak podasz samą nazwę ulicy, to nawet
    > jeżeli jest w mieście w którym jesteś, to może prowadzić 200km dalej.

    Zauwazyłem inne działanie.
    Jak podasz tylko ulice to czesto zapyta o kilka mozliwości i po prostu
    wybierasz co chcesz.
    Gorzej jak podasz miast + ulica ktorej w tym miescie nie ma - wtedy wybiera
    sobie inne miasto sam z siebie....

    A jaka była alternatywa?

  • 40. Data: 2016-07-06 22:43:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 17:41, Yogi(n) pisze:

    > Mam HTC 500 i HTC 530, na obu wymaga roota do instalacji.

    To może akurat te HTC tak mają.
    Samsungi różne, LG G3/G3s, HTC ale nie pamiętam jaki, SE Xperia i inne
    marketówki bez extra rota. Chwila ewentualnej zabawy z plikiem
    konfiguracyjnym jak gdzie indziej mapy się wrzuca.

    --
    Irokez