    Subject: Re: Sonoff, podanie napięcia na L Out
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Fri, 2 Apr 2021 17:08:22 +0200

    On 02.04.2021 15:55, Mateusz Bogusz wrote:

    > Zaraz, moment. Ja nie pisałem że oświetleniem w domu to ma sterować.
    > Włącznik to i np. do oświetlenia zewnętrznego może być.

    To czemu dajesz to w puszkach za wyłącznikiem a nie w rozdzielni?

    > w szereg sonoff za włącznikiem, a ten przestanie działać, to jedyny
    > sposób na załączenie obwodu to będzie śrubokręt w dłoń i zajrzenie do
    > puszki - mylę się?

    W szereg z wyłącznikiem to w ogóle bez sensu. Jeśli nie będziesz używał
    tego wyłącznika w normalnym trybie, to podłączenie go równolegle do
    przekaźnika Sonoffa jakiś sens ma.
    Jeśli chcesz używać wyłącznika to podłącz go normalnie pod wejścia Sonoffa.
    Jeśli to oświetlenie ma znaczenie strategiczne, to proponuję zrobić
    dodatkowo pod klapką przełącznik 3-pozycyjny: ON - SONOFF - OFF.

    --
    Mirek.