    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spawanie wydechu - Kraków
    Date: Thu, 04 Mar 2010 15:06:26 +0100

    Michał pisze:
    > Witam
    >
    > Ile może kosztować spawanie wydechu podwójnego (dwie rurki obok siebie).
    > Chodzi o wymianę dwóch rurek na odcinku może 50 cm. Dziś byłem w jednym
    > zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.

    Dosłownie godzinkę temu temu wróciłem od tłumikarza, kótry
    za wspawanie jednej rurki na odcinku 20cm i dospawanie dwóch
    uchwytów które odleciały wziął 100 zł.
    Z kolei 3 lata temu, również za wspawanie rurki (w tym samym
    miejscu zresztą tyle że na odcinku 10 cm) zapłaciłem 70 zł.

    Ty masz dwie rury obok siebie, to spawa się nie tak łatwo.
    Wydaje mi się więc że cena nie powiedzmy akceptowalna.