  • 1. Data: 2010-03-03 17:08:25
    Temat: Spawanie wydechu - Kraków
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Ile może kosztować spawanie wydechu podwójnego (dwie rurki obok siebie).
    Chodzi o wymianę dwóch rurek na odcinku może 50 cm. Dziś byłem w jednym
    zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
    Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie
    wiele taniej?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-03 21:47:46
    Temat: Re: Spawanie wydechu - Kraków
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Mar 2010 17:08:25 +0100, Michał wrote:
> [...]
    >zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
    >Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie

    Wydaje mi sie ze we wroclawiu byloby co najmniej dwa razy taniej ..

    J.

  • 3. Data: 2010-03-03 23:45:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > Wydaje mi sie ze we wroclawiu byloby co najmniej dwa razy taniej ..

    A w Trójmieście nawet dopłacają do takiego spawanka...

    --
    cokolwiek

  • 4. Data: 2010-03-04 08:58:20
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
    > Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie wiele
    Próbowałeś dowiadywać się na ul. Lindego w firmie Rurdech?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-03-04 11:53:34
    Od: Clawfinger <c...@w...pl>

    W dniu 03.03.2010 17:08, Michał pisze:
> [...]
    > zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
    > Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie

    Siema :-)
    Kiedyś dawno temu to ja jeździłem z wydechem do Zabierzowa, było tam
    tych tłumikarzy od zatrzęsienia, co dom to warsztat wydechowy :-)

    Pozdro
    WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
    Kolor czarny
    Jeszcze bez naklejki
    ============================

  • 6. Data: 2010-03-04 15:06:26
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał pisze:
> [...]
    > Chodzi o wymianę dwóch rurek na odcinku może 50 cm. Dziś byłem w jednym
    > zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.

    Dosłownie godzinkę temu temu wróciłem od tłumikarza, kótry
    za wspawanie jednej rurki na odcinku 20cm i dospawanie dwóch
    uchwytów które odleciały wziął 100 zł.
    Z kolei 3 lata temu, również za wspawanie rurki (w tym samym
    miejscu zresztą tyle że na odcinku 10 cm) zapłaciłem 70 zł.

    Ty masz dwie rury obok siebie, to spawa się nie tak łatwo.
    Wydaje mi się więc że cena nie powiedzmy akceptowalna.

  • 7. Data: 2010-03-04 15:07:33
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Wydaje mi się więc że cena nie powiedzmy akceptowalna.

    :) miało być: "jest powiedzmy akceptowalna"

  • 8. Data: 2010-03-04 16:00:11
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > zakładzie i chcieli 200 pln. Wydaje mi się trochę dużo.
    > Czy znacie jakieś tanie i godne polecenia? Czy poza Krakowem będzie wiele

    3.5 litrowe BMW musi byc, ale naprawy to juz trytytki i spawarka.. Eh..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-03-04 16:27:42
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > 3.5 litrowe BMW musi byc, ale naprawy to juz trytytki i spawarka.. Eh..

    W żadnym aucie, nawet motorowerze nie widzę innej możliwości naprawy
    czegoś takiego niż zespawać... całego wydechu zmieniać przecież nie będę.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-03-05 09:34:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał pisze:

    > W żadnym aucie, nawet motorowerze nie widzę innej możliwości naprawy
    > czegoś takiego niż zespawać... całego wydechu zmieniać przecież nie będę.

    A słyszałeś o elementach wydechu łączonych inaczej niż przez spawanie?

    Co nie zmienia faktu, że nawet gdy skoroduje kawałek rury, to tłumik
    tłumik może wytrzymać spokojnie nieraz i następnych 5 lat, i wymiana
    go w takiej sytuacji to bardziej fanaberia estety niż techniczna potrzeba.