  • Data: 2023-01-25 00:21:00
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-01-24, Tramiv <T...@d...com> wrote:

    > Mnie ciekawi bardziej fenomen wspomnianego przez RadoslawF ze nie chceli
    > przesiadac sie na kolejna wersje Windowsa.

    No m.in. z ww. powodów. Sam przeszedłem z w7 na w10 dopiero jak się
    zbliżał termin ultimatum (a włąściwie to po terminie). I tez nie
    przeszedłem na wszystkich maszynach. Przy czym mnie to jeszcze tak nie
    boli bo zasadniczo uzywam Windows wyłącznie do specyficznych zastosowań,
    więc ilość rzeczy prywatnych, które tam siedzą jest minimalna.

    --
    Marcin