    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Spieszcie sie kochac W10 -- tak szybko odchodza
    Date: Sun, 05 Feb 2023 01:55:45 GMT

    On 2023-02-04, Gil <g...@g...pl> wrote:

    > Wiedzę na pewno masz bo jestaś albo byłeś MVP Microsoft ale czy masz tyle
    > czasu aby mysleć nad każdymi poprawkami?
    > Pomyśl jako zwykły użytkownik Win? Albo deweloper programu?. Czy chcesz
    > aby twoje poprawki ktoś opuszczł, potem ostatnią zainstalował i robił
    > alarm, że program nie działa?

    Ja bym generalnie chciał mieć opcje. Opcja pierwsza, robię jak mi każą,
    mam np. aktualizacje z automatu. Wtedy jak coś nie działa to otrzymuję
    rozsądną pomoc. Czy tak się dzieje? Raczej nie. Opcja druga, robię co
    chcę, zdając się na swoją wiedzę, ale na żadną pomoc ze strony firmy
    liczyć nie mogę. Ogólnie gdy mowa o produktach z dolnej półki, a nawet
    tej środkowej, na żadną rozsądną pomoc ze strony twórców oprogramowania
    liczyć nie można, a ślepe wdrażanie aktualizacji nie gwarantuje, że
    będzie lepiej. Historia uczy, że często gorzej. Aktualizacje są złem
    koniecznym. Starają się rozwiązać jakiś problem, który zwykle wynika z
    wcześniejszych błędów tych samych twórców, którzy tę aktualizację
    napisali.

    To po prostu nie działa, więc czy ma się czas, czy go nie ma to mając
    możliwość podjęcia decyzji jest zawsze lepsza (dla użytkownika) niż brak
    takiej możliwości.

    A jak działa CS M$ to mogę opowiedzieć na przykładzie gdy przejeli
    swojego czasu skype i zaczęły się walić różne jego segmenty
    funkcjonalne. Miałem wykupiony wdzwaniany, fizyczny numer i wkrótce jak
    zajął się tym M$ usługa przestała działać. Rozmowa z CS: tak, nie działa
    już parę miesięcy, tak wiedzą o tym, nie, nie wiedzą kiedy zacznie
    działać, nie, nie zwrócą pieniędzy. Oparło się o jakiegoś managera i
    dopiero wtedy zwrócili. Taka dygresja. Tak, miałem zaktualizowane :)

    --
    Marcin