    From: kubek <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spostrzeżenia szkółkowe
    Date: Thu, 4 Jun 2009 01:04:57 -0700 (PDT)

    On 3 Cze, 22:27, "Marcin" <a...@i...pl> wrote:

    > A ja uważam, że partaczy (jak ktoś nie jest pewien, to niech sobie sprawdzi
    > w googlach co oznacza termin "partacz") powinien eliminować RYNEK. A nie
    > nadzór. Bo nadzór to najczęściej znajomy Janka, szefa szkoły. A jak ludzie
    > zaczną wybierać szkoły, które uczą przetrwania na drodze a nie tylko
    > udostępniają motocykl to ... to partacze znikną.

    Tu sie z Toba zgadzam,ale sa tez takie szkoly ktore celowo sa tansze
    od innych o kilkaset zlotych ich poziom uslug jest nizszy od reszty i
    decyduja sie na nie osoby juz jezdzace.
    Przyklad u mnie w miescie jest szkola ktora cene kursu na srednio
    500pln taniej od konkurencji i lwia czesc osob decyduje sie na nia
    wlasnie ze wzgledu na kase.Brat wyjezdzil wlasnie w tym osrodku 6
    godzin, tylko na placu, kiedy zapytal o miasto to usyszal "Na miescie
    sam sobie pojezdzisz" - no ale egzamin zdal.