    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Date: Mon, 22 Feb 2010 22:53:36 +0100

    =Marcos= pisze:

    > No, nie jeździłem dużo. Auto było koniecznością wynikłą z cudowności
    > transportu publicznego na Śląsku.
    > Trasa 30km. Transportem publicznym w najlepszym wypadku 1:50h, w
    > najgorszym wypadku 2:45h. Samochodem w najlepszym wypadku 0:25, w
    > najgorszym wypadku 0:45.

    W sumie powinieneś jeszcze odjąć od kosztów posiadania samochodu jeszcze
    cenę biletów miesięcznych które byś kupił przez te 4 lata.
    No i jeszcze jakoś można wycenić ten czas który zaoszczędziłeś jeżdżąc
    autem.
    Do tego pewnie bez auta byś się przejechał raz na jakiś czas taksówką,
    co też by swoje kosztowało.