    From: marider <2...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
    Date: Wed, 08 Aug 2012 12:02:59 +0200

    W dniu 2012-08-07 17:40, Punge pisze:

    Czesc,

    no prosze, a jednak sprzedajesz :) Juz mi nawet na R1 forum wytkneli ze
    moja 2ex R1 wisi na Allegro - a tam moje motocykle znaja :) Co mnie
    cieszy - nikt zadnej lepszej RN09 w Polsce do tej pory nie zbudowal, no
    moze poza jedna ktora znam ( miala deko lepszy wynik na hamowni) ale
    tamta ma u wlasciciela dozywocie ;)

    Poza tym wiedzialem ze jak puscisz info na precle, to tradycyjnie ktos
    sie przypieprzy do byle czego. Oni "tak majom" :D

    Fajnie, ciesze sie ze bezawaryjnie przelatales ten czas choc myslalem ze
    wiecej nim nakrecisz :)

    > z jakiego powodu motocykl był malowany??

    Odpowiem na pytanie do mnie - zachcialo mi sie miec lakier ktory mieni
    sie w sloncu z dodatkiem perly i metalicu na wierzchu. Nie lubie szarych
    byle jakich motocykli, wszystkie moje ex czy obecne sa dobrze
    wyposazone, serwisowane i zadbane. A z lakierem to moja wlasna wydumka,
    podobnie jak kola i malowane w kolor lusterka i nakladka. Spokojna
    glowa, malowal ja profesjonalista za spore pieniadze a efekt sam mowi za
    siebie.

    > jaka cena??

    Za mala i tak jak na tak zadbane i dopracowane moto. Zwlaszcza patrzac
    jakie zakatowane szroty ludzie w Polsce sprzedaja.

    Nastepny wlasciciel mam nadzieje bedzie z niej rownie zadowolony, ze
    wszystkich moich R1-ek ta jezdzilo mi sie zdecydowanie najlepiej a i sie
    napracowalem zeby wsadzic do niej te dodatki z ktorych niektore sa nadal
    zalozone. Szczerze to bym ja nawet sam odkupil ale obecnie kase
    pochlania mi rehabilitacja po kolejnej operacji kolana.. :/ Pogadam z
    braciakiem, moze by ja wzial skoro sprzedalem mu jego ex F4i przed
    wakacjami :)

    Dla ciekawskich tu jest druga czesc galerii RN09 ze zdjeciami:

    http://tinyurl.com/y9ue7tb
    Pzdr

    PS: a jak ktos chce cos nowszego, to sprzedaje moja obecna R1 2009
    (RN22): http://tinyurl.com/btk6726 w ktora tez kasy nie zalowalem.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki