    From: "PH" <P...@p...news>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprzedam Yamaha YZF-R1 2003, model RN09
    Date: Wed, 8 Aug 2012 12:50:33 +0200

    Użytkownik "marider" <2...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jvtdgk$gfn$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-08-07 17:40, Punge pisze:
    >
    > Nastepny wlasciciel mam nadzieje bedzie z niej rownie zadowolony, ze
    > wszystkich moich R1-ek ta jezdzilo mi sie zdecydowanie najlepiej a i sie
    > napracowalem zeby wsadzic do niej te dodatki z ktorych niektore sa nadal
    > zalozone. Szczerze to bym ja nawet sam odkupil ale obecnie kase pochlania
    > mi rehabilitacja po kolejnej operacji kolana.. :/ Pogadam z braciakiem,
    > moze by ja wzial skoro sprzedalem mu jego ex F4i przed wakacjami :)
    >
    > Dla ciekawskich tu jest druga czesc galerii RN09 ze zdjeciami:
    >
    > http://tinyurl.com/y9ue7tb
> [...]

    a masz może zdjęcia sprzed malowania?
    o gustach się nie rozmawia, ale... moim zdaniem oszepciłeś ten motocykl tymi
    płomieniami. chciałeś perły czy inne metalliki to przynajmniej kształt
    grafik trzeba było zostawić fabryczny :)
    takie jest moje zdanie (żeby nie było. gdyby była w oryginalnym malowaniu to
    już jechałbym z pieniędzmi w zębach po nią)

    pzdr
    Piotr